משרות דרושים עם כוונה למצוא/ יניב בלטר

 

מחפשים עבודה? עוברים כל הזמן על משרות דרושים ומחפשים ללא הפסקה עוד מקומות חדשים שניתן למצוא בהן משרות דרושים חדשות? אז הנה כמה טיפים של יניב בלטר שיכולים מאוד לעזור לכם במציאת העבודה. אחד המומחים הגדולים של תחום משאבי האנוש מתגייס לעזור.

1. כוונה למצוא– אחת הבעיות הגדולות לפי יניב בלטר היא העובדה שאנחנו שולחים קורות חיים כל הזמן. ישנה אופנה שהתחילה לאחרונה שהיא שליחת קורות חיים גם כאשר אנחנו עובדים רק כדי להבין מה המצב או כדי לנסות להרגיש את השטח.

דהיינו לשלוח קורות חיים במטרה לראות אם נוכל למצוא משהו טוב יותר ואולי לעבור עבודה באמצע, מה שגורם לכך שאנחנו מחפשים משרות דרושים כל הזמן, ללא הפסקה ושורפים המון אנרגיה על הדבר הזה, בעיקר אלו ששולחים קורות חיים מתוך המחשב של העבודה וגם לוקחים סיכון שיפטרו אותנו.

לפי יניב בלטר, עצם החיפוש הזה של העבודה, מבזבז המון אנרגיה והרבה מאוד כוחות, כך שכאשר אנחנו באמת צריכים עבודה, כלומר כאשר כבר לא עובדים, אנחנו כבר ללא כוחות למציאת עבודה באמת. אנחנו כבר מרוקנים ואין לנו אנרגיות בכלל למציאת העבודה שאנחנו באמת צריכים לצורך פרנסה.

אז המסקנה הראשונה היא שאין צורך באמת לחפש עבודה כל הזמן, מצאת עבודה כל שהיא, תן לה סיכוי אמיתי להצליח בשבילך, רק אם באמת נתקלת בקשיים שם, רק אז תתחיל לחפש עבודה חדשה, עם כוונה אמיתית למצוא מסביר יניב בלטר.

2. אין למה לחפש עשרות אתרי דרושים– לפי הסקרים האחרונים לפי יניב בלטר, יש בערך עשרה אתרי דרושים בישראל, כאשר כל אחד מהם כולל בערך את כל המשרות שקיימות בכל שאר האתרים עם יתרונות וחיסרונות קטנים לכל צד. מה שיניב בלטר מנסה להגיד כאן זה שבעצם אין שום סיבה להמשיך ולעשות את אותו חיפוש בעשרות אתרי דרושים שקיימים ברשת, היות וכולם בערך אותו דבר, הרבה יותר קל וחכם להתרכז באתר אחד ולהיות מרוכזים בו ובתכנים שלו. בסופו של דבר המסקנה של בלטר מאוד פשוטה, ברגע שמתרכזים באתר אחד בלבד, מגיעים לשליחת קורות חיים במצב רוח רענן ועם כוחות להשקיע בכל משרה. לעומת זאת כאשר שולחים מאות קורות חיים ביום, אין שום סיכוי להיות מרוכזים אלא יוצרים מצב של יותר מדי- מעט מדי. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן