אלה הדלתות הכי הזויות בעולם

מוגש באדיבות “דלתות דרור” – מעל 15 שנים של עיצוב ושייוק דלתות פנים לבית.

עיצוב הבית הוא משימה לא פשוטה, אבל כמו כל דבר אחר בחיים, גם כאן צריך להתחיל מההתחלה. כל בית או חדר מוגדר על-ידי הדלת שמכניסה לתוכו ומזמינה, כשלכל חלל בבית או במשרד ישנה דלת משלו. יש המוני סוגים של דלתות, על שלל עיצובים, צבעים, חומרים, ידיות, משקופים ועוד… אז מה קורה כשרוצים להתפרע קצת? או לנסות ולהיות יותר פונקציונליים? הנה כמה דלתות מאוד משונות ומעניינות מרחבי העולם.

חסר לכם מקום בדירת המטר-על-מטר עם מליון שותפים שלכם ואתם אוהבים פינג פונג? הו! הנה פתרון סופר יצירתי עבורכם: דלת שהופכת באחת לשולחן פינג-פונג. הדלת, שעוצבה על-ידי המעצב טוביאס פרנזל, מתכווננת ממצב דלת למצב לוח משחק בעזרת מנגנון פשוט! סיימתם לשחק? היא חוזרת להיות דלת רגילה.

נראה שמישהו לא יכול היה להתאפק מלהכנס בדלת הזאת… היא עוצבה על ידי אמן ארגנטינאי בשם לאנרדו ארליך, והוצגה בגלריה לוצ’יאנה בריטו שבסאו פאולו, ברזיל. זהירות! היא עלולה למשוך פורצים.

הנה דלת שממלאת את כל תפקידה ברצינות יתרה: בדלת הזו יש מנגנון ששולט בחורים הללו – וכך ניתן לכוון אותה על פי החשק, הן מבחינת האור, הן מבחינת הרעשים החיצוניים, והן מבחינת החום או הקור! ממש “ללכת עם ולהרגיש בלי” של הדלתות.

חובבי מדע בדיוני? זאת הדלת עבורכם. הדלת הזאת מתוכנתת להתאים בדיוק לגודל של מי שעובר דרכה. על הדלת ישנם חיישנים בשני הצדדים ולמעלה, שכשאדם מתקרב אליהם, הדלת יודעת בדיוק מה הרוחב והגובה שלו, מזיזה את הקורות שלה לצדדים לפי הגודל, ומאפשרת לאדם לעבור בדיוק מושלם.

לא ברור מה גורם לאנשים לצייר פרצופים על דלתות, אולי זו הפנטזיה הבלתי ממומשת להכנס אל תוך גוף אנושי כמו בסדרה “החיים”, כאילו היה הפה שלנו דלת כניסה לעולם מסתורי, אבל מה שבטוח זה שמדובר בתופעה די רווחת בעולם. הנה כמה דוגמאות.

לא מאחורי כל דלת חייב להסתתר חלל, יש גם דלתות שמובילות למבוי סתום:
הנה רעיון יצירתי ל”דלת” שמובילה למקום אליו לא כדאי להגיע בידיים חשופות.

והנה שתי דלתות שדווקא מזמינות את הנכנסים אליהן לתת יד”

דלתות יכולות להגיע בכל צורה, צבע וגודל. לכל דלת יש עולם שלם מאחוריה אליו היא מכניסה, וכשמסתכלים על דלת, היא מספרת הרבה על מי שחי מאחוריה. אבל מעבר לדלתות רגילות שמכניסות את האדם לתוך חלל, הדלתות הכי טובות הן אלו שמכניסות לתוך עולם שלם:

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן