האיש הזה נאלץ להסתובב עם שומרי ראש בגלל שנצנץ

העולם מלא במיליונרים משועממים שבאמת לא יודעים כבר מה לעשות עם הכסף שלהם (נסו פעם הבא לשלוח לי שיק). התמהוני התורן הוא פנקאז’ פאראק, הודי שעשה את הונו מטקסטיל. האיש הזה, שכנראה צניעות אינה ממעלותיו הבולטות, החליט שהגיע זמן להפגין מול כל העולם את עושרו.

ראו גם: שמלת כלה יפה נכון? אבל חכו שתראו אותה מקרוב

לאחר שהגיע למסקנה שאין שום דבר בארונו המצדיק את מעמדו הפיננסי הוא יצר, תחזיקו חזק, חולצה מזהב טהור. למרות שהאיש עזב את לימודיו בלי שום תעודות הוא הצליח לבנות במו ידיו אימפריה ולהפוך למולטי-מיליונר. עובדה שמסבירה דבר או שניים על המהלך האקסצנטרי.

לאור זאת הוא החליט בגיל 45 ליצור חולצה השוקלת 4 קילו. אין טעם לבוא אליו בביטוי “לא כל הנוצץ זהב”, כי הוא כנראה מעדיף לשמוע שהוא בחור זהב. “תמיד הוקסמתי מזהב”, טען המתלהב, “מאז שהיתי בן חמש ולמדתי בבית הספר. לאורך השנים ההתעניינות הזו הפכה לתשוקה אמיתית. ולכן זה הגיוני שבגיל 45 ארצה ליצור משהו מוזהב”. אכן, הגיוני.

 

“אפילו בחתונה שלי לפני 23 שנה, אנשים טענו שזה מביך שלבשתי יותר זהב מהכלה שלי”. החולצה עצמה, עם שבעה כפתורים, הפכה לפרויקט רציני העשוי מ-18-22 קרט זהב. 20 איש עמלו עליה במשך כ-3,000 שעות כדי לחבר הכל. לדבריו, היא נוחה ואפילו “רכה”.

ניתן לכבס ולתלות רגיל. אם משהו נהרס ניתן לחבר בחזרה ולתקן הכל. ואם זה לא מספיק, הוא אפילו משוטט עם שומרי ראש כי בכל זאת, הוא מטרה מנצנצת ברחובות. “צריך להיות אמיץ כדי להסתובב עם חולצה כזו ברחובות”. אבל אומץ זה לא מספיק ואפילו שומרי הראש לא מרגיעים את מי שמצויד באקדח פרטי.

למרות שהוא מצטייר כרהבתן לא קטן, הוא לפחות גם פוליטיקאי ומעורב בפרויקטים קהילתיים כך שלפחות הוא גם דואג לאחרים ולא רק לאגו שלו.

פקנאז’פאראק עם חולצת הזהב המוטרפת שלו

שנה שעברה גם דאטה פוג’ יצר חולצת זהב

דרך MailOnline

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן