חופשות סקי אקסטרים

חופשות סקי נמצאות כיום בהישג יד ואפשר לבלות אותן כמעט בכל מקום בעולם. ביבשת ארצות הברית, באירופה וגם באוסטרליה יש אתרי סקי מרהיבים שמבטיחים חוויה בלתי נשכחת. החופשות מתאימות גם למי שמחזיק בניסיון מקצועי וגם למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום. באתרי הסקי המובילים יש מדריכים שישמחו ללוות אתכם, להסביר לכם על טכניקות גלישה ולחשוף אתכם להרפתקאות אקסטרים של פעם בחיים. מעבר לכך, באתרי הסקי המובילים קיימים מסלולים מגוונים המיועדים לגולשים יחידים, למשפחות עם ילדים וגם למבוגרים ובני גיל הזהב.

חופשת סקי בארצות הברית: הכל מתחיל באספן

אתר הסקי המפורסם ביותר בארצות הברית נמצא באספן. זהו למעשה מתחם הכולל מספר אתרי סקי הצמודים זה לזה ומציעים שילוב בין מדרונות תלולים, נוף מיוחד ותנאים אידיאליים. חופשת סקי באספן מתאימה גם לחובבי סנובורד או למי שרוצה לנוח בנקודות תצפית, מסעדות אקסקלוסיביות וכמובן בתי מלון מפנקים.

חופשת סקי באירופה: לא מוותרים על אוסטריה

בניגוד לארצות הברית בה הדגש העיקרי הוא על שעשועים, חובבי סקי אותנטיים מעדיפים להגיע לאתרים באירופה. בראש סדר העדיפויות נמצאות חופשות סקי אקסטרים באוסטריה. אחת המדינות הקרות ביבשת מציעה אתרי סקי מסביב לשעון. אפשר להגיע אל אתרי הסקי של אוסטריה בחורף, להעדיף את עונות המעבר ולשלב את הגלישה עם ביקור במוזיאונים, צפייה בהצגות או האזנה לאחת התזמורות המזוהות עם המדינה.

חופשת סקי באוסטרליה: גולשים הכי רחוק שאפשר

לא הרבה חובבי סקי מכירים את האפשרות של חופשת סקי באוסטרליה. למרות שמדובר על יבשת מרוחקת עם מזג אוויר חם, חופשת סקי באוסטרליה דווקא יכולה להיות חוויה מרעננת. רוב אתרי הסקי של אוסטרליה מרוכזים במדינות הדרומיות, בעוד אתר הסקי המרכזי נמצא במרחק של שש שעות נסיעה בלבד מסידני. זהו אתר גדול עם מעל 50 מעליות שיכולות להביא אתכם אל 7 פסגות גלישה שונות.

למה כדאי לשקול טיולים מאורגנים לכל מקום בעולם?

כפי שניתן לראות, חופשות סקי אקסטרים מתקיימות בארצות הברית, אירופה ואוסטרליה ולכן כדאי לשקול לשלב אותן בתוך טיולים מאורגנים. כיום יוצאים טיולים מאורגנים לכל מקום בעולם ובמחירים משתלמים. הטיולים מתאימים למשפחות עם ילדים שלא רוצות לבזבז זמן על העברות או חיפוש אחר טיסות ומקומות לינה, אך הם נחשבים אטרקטיביים עבור חובבי סקי מתקדמים המכירים היטב את האתרים הרגילים.

לסיכום, אפשר להזמין טיולים מאורגנים לכל מקום בעולם וניתן גם לנסות לתאם חופשות סקי רק במקומות ספציפיים. הדבר החשוב הוא לבחור אתר סקי המתאים ליכולות האישיות ולגיל הגולשים הממוצע. רצוי גם לארוז הרבה בגדים חמים, לשמור על הפסקות התרעננות ולשתות הרבה מים. שיקולים אלו ואחרים מלווים תיירים הבוחרים בחופשות אקסטרים וכדאי להשתמש בהם לפני שמזמינים מקום או מתחילים לארוז את המגלשיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן