אחרי תשע שנות נישואין אישה גילתה את הפרצוף השני של בעלה ברשת

האינטרנט מלא בטרולים, אנשים שמקדישים שעות ארוכות כדי לגרום לאנשים אחרים להרגיש אומללים. לא ממש ברור מה עומד מאחורי הטרולים האלה. האם אלה רגשי נחיתות? זעם אצור שמחפש מקום לצאת בו? אולי סתם רוע לב?

גולשת בקהילת היחסים של Reddit גילתה יום בהיר אחד שבעלה, אותו היא מכירה כבר תשע שנים, הוא טרול אינטרנטי מהסוג הגרוע ביותר.

“הוא השאיר את הדפדפן פתוח בלפטופ המשותף שלנו אחרי שהוא יצא לעבודה בבוקר. אני יוצאת אחריו, ובדרך כלל אני מספיקה לשבת מול המחשב ולעשות דברים בחשבון האמיתי שלי”, היא מספרת על הגילוי: “היום, לעומת זאת, נגעלתי ממה שגיליתי. בעלי הוא טרול. טרול גועלי במיוחד. הוא משאיר תגובות מרושעות לכל מיני סוגי אנשים. הן מלאות בהתבטאויות גזעניות, עלבונות נוראיים. הוא צוחק על אנשים שמנים, אנשים מכוערים וכו'”.

האישה, שמכנה את עצמה Whatanassssss (שזה כנראה מה שהיא חושבת עכשיו על בעלה), מספרת שהיא לא מבינה מהיכן מגיעה ההתנהגות הזאת. “בעלי הוא בחור נחמד ועדין, שתמיד תמך בי והיה עדין איתי. בכל מערכת היחסים שלנו רבנו רק שלוש פעמים. אף פעם לא הייתי מתארת שהוא יתנהג ככה”. לטענתה, מחקר נוסף בלפטופ המשותף גילתה שבעלה הטרול נוהג להטריד גם גולשים ברשת המיקרו בלוגים טאמבלר, שם הוא מוצא בני נוער, מטריד אותם ומבקש מהם ללכת להתאבד. “מחריד אותי לחשוב שזה האיש שאולי יגדל איתי את בתי עוד כמה חודשים”.

אחרי סשן התייעצות וירטואלי, החליטה הגולשת להתעמת עם בעלה. הוא הודה שהוא אכן טרול, וסיפר כי הוא מתנהג ככה כי מבחינתו מדובר בדרך להוציא מתח. “הוא אמר שהוא לא מתייחס לאנשים אחרים כאמיתיים, והוא מתייחס לכל מה שהוא עושה כבדיחה”. האישה ביקשה ממנו ללכת לייעוץ מקצועי כדי שיפסיק לנהוג כך כלפי אחרים, אך הוא הודיע לה חגיגית שהוא לא מתכוון לעשות זאת כי מדובר ב”זמן הפרטי” שלו שנועד לשחרר את רגשותיו הפנימיים. כעת היא צריכה להחליט אם לדבוק בזוגיות הזו – או להפרד ולחפש בן זוג שאינו טרול.

הסיפור הזה, כמו כל הסיפורים באינטרנט, עלול להיות פיקטיבי. מצד שני, הוא כן מעלה תהייה: הטרולים הנוראיים שכולנו מכירים מהאינטרנט, האם הם בהכרח נוראיים גם בחייהם האישיים? סביר להניח שלא – וההצצה הזו לחייה של מי שגילתה שבן זוגה הוא כזה גרם לנו לחשוב איך אנחנו היינו מרגישים אם אנשים הקרובים לנו היו מגלים לנו פתאום שהם מתנהגים ככה ברשת.

דרך The Mary Sue | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן