מירי רגב נעלבה מהתגובה הזו והתלוננה במשטרה על “העלבת עובד ציבור” בפייסבוק

ב-30.6 פרסמה מירי רגב פוסט בפייסבוק. הנושא: אמירותיו של הנשיא לשעבר פרס בנוגע למבצע ‘צוק איתן’. “אני אומרת כי פרס הוא זה שמיצה את עצמו”, כתבה רגב בפוסט שזכה ל-20,000 לייקים וקרוב ל-3,000 תגובות.

אחד המגיבים לסטטוס הזה היה גולש בשם גילי גולן. גולן אינו מתומכיה של רגב, והוא הגיב בבוטות וגסות רוח על הדברים שאמרה בנוגע לפרס:

אין ספק שמדובר בתגובה שראויה לדיווח, אך עבירה על החוק? זה כבר עניין אחר. אתמול פירסם האתר BizPortal כי חברת הכנסת רגב הגישה תלונה במשטרה נגד גולן בגין העלבת עובד ציבור. גולן זומן לחקירת משטרה, ושוחרר ממנה בערבות של 5,000 שקל ונאסר עליו להתקרב או לפנות לחברת הכנסת במשך שבועיים. “בשעה 20:00 התייצבתי במשטרה לחקירה”, תיאר גולן בעמוד הפייסבוק שלו את הסיטואציה. לפי התיאור של גולן, לאחר שהשוטר קרא לו את זכויותיו הוא חשף בפניו כי “חברת הכנסת מירי רגב הגישה נגדך תלונה כי העלבת אותה בפייסבוק וקראת לה ״זו** עלובה״.

גולן השאיר גם מסר לחברת הכנסת רגב: “אז מירי רגב – את מתוקה, נשית, עדינת נפש, פיך מפיק מרגליות ואני אוהב אותך. פעם הבאה תתקשרי אלי נפתור את זה בינינו. מה את רצה למשטרה? נעלבתי. עכשיו אני ברוגז איתך וגם אחרי שיעברו ה14 יום לא תשמעי ממני!!”.

 

 

יש לציין שתחת הפוסט של רגב נכתבו תגובות פוגעניות רבות, חלקן חריפות בהרבה מזו של גולן. חלק מהתגובות עוסקות ברגב וחלק בנשיא לשעבר פרס, כפי שניתן לראות בצילומי המסך שלמטה. עדיין לא ברור אם גולן היה הגולש היחיד נגדו הוגשה תלונה במשטרה, או שמא חברת הכנסת הגישה תלונות כלפי כל אלה שתקפו אותה בפייסבוק.

פנינו לחברת הכנסת מירי רגב כדי לקבל את תגובתה, כמו גם הבהרות נוספות. נשמח לשמוע, למשל, שהיא פועלת נגד התלהמות ברשת לא רק בצורת תלונות נקודתיות במשטרה כנגד אזרחים, אלא גם במסגרת פעילותה הפרלמנטרית. עוד היינו שמחים לדעת אם היא לוקחת באותה רצינות את הרפש הווירטואלי שהושלח על פרס תחת אותו סטטוס ממש. כשנקבל את תגובתה לשאלות נצרף אותה לכאן.

צריך להגיד: רמת השיח בפייסבוק, במיוחד כשנכנסים לוויכוחים פוליטית, ירודה ואלימה. אין שום רע בחבר כנסת שלוקח על עצמו לטפל בגולשים שמתבטאים בהתלהמות ואלימות. יש רק לקוות שהפעילות של רגב היא לא נקודתית נגד גולש אחד, אלא נגד התופעה עצמה. זה ההבדל בין נקמה אישית בגולש אחד לבין נסיון לבצע שינוי אמיתי לטובה ברמת השיח ברשת, וכאשר מדובר בחברי הכנסת שלנו נשמח לדעת שהם פועלים לטובת הכלל ולא רק לטובתם האישית.

תמונה דרך עמוד הפייסבוק של חברת הכנסת מירי רגב

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן