נשאי HIV ישראלים נחשפים בגלוי במקום הכי סודי

אפליקצית הסודות Secret הפכה בשבועות האחרונים לדארלינג של הקהילה הלה”טבית. חברי הקהילה מרבים לשתף בה סודות הנוגעים לחייהם ולפרטנרים שלהם, סודות שלא כולם שמחים לקרוא, ללא קשר לנטיה המינית שלהם.

למרות זאת, ואולי בזכות הפופולריות של האפליקציה בקרב חברי הקהילה הזו, בחר הוועד למלחמה באיידס להשתמש בה כדי להשיק קמפיין חדש במסגרתו נשאי HIV ישראלים חושפים את עצמם בגלוי. כן, דווקא שם.

איידס היא כבר לא המחלה המפחידה של שנות ה-90. היום אפשר לחיות איתה, ואם נוקטים משנה זהירות ניתן גם למנוע את הפצתה הלאה. בשנים האחרונות אנחנו אפילו שומעים על ניסויים מוצלחים שעלולים למצוא לה תרופה בתוך מספר שנים.

ראו גם: מי שפירסם את הסודות האלה ב”סיקרט” נחשף ויש לו משהו חשוב לומר לך

זו הסיבה שלהיות נשא HIV היום זה כבר לא אותו אות קין כפי שהיה בעבר. הקמפיין הסיקרטי נועד לעורר מודעות למחלה על ידי אאוטינג עצמי של החולים בה, שמסבירים שלהיות נשא זה דווקא לא סוד, בוודאי לא בושה.

הקמפיין היפה של הוועד למלחמה לאיידס (שנעשה בשיתוף משרד הפרסום Y&R ישראל) אינו קמפיין הסיקרט הראשון בישראל. קדמה לו יוזמת “סוד של אש וקרח” שחשפה את הסודות של הדמויות מ”משחקי הכס” אמנם היתה יוזמה פרטית, אך היתה יכולה להיות גם קמפיין פרסום מבריק לסדרת הטלוויזיה המצליחה ולסדרת הספרים עליה היא מבוססת.

אתמול כתבנו על קמפיין דומה של עמותת נט”ל שנועד לעורר מודעות למצוקות האזרחים בעקבות אירועי המבצע ברצועת כזה.

סיקרט היא האפליקציה החמה הנוכחית של בראנז’ת המדיה והסטארטאפים, וככזו היא תופסת גם את תשומת לבם של המפרסמים. יהיה מעניין לראות אותם ממשיכים לנסות ולשבור את סוד ההצלחה של האפליקציה הזו, וסביר להניח שנחזה ביוזמות דומות בשבועות הקרובים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן