זרי כלה לא שגרתיים

עונת החתונות בפתח וההכנות של הכלה הנרגשת בעיצומן – מדידות של השמלה, התאמת האקססוריז השונים, קניית נעליים… וכמובן הזמנה של זר כלה. אמנם זר הכלה בדרך כלל מסיים את תפקידו לאחר החופה, אך יש לו חלק חשוב בצילומי החתן-כלה המקדימים, בקבלת הפנים וכמובן במעמד החופה עצמו.

יש כלות שמעדיפות זרים קלאסיים, למשל מוורדים אדומים או מפרחי העונה בצבעים שבהם מעוצבת החתונה. אבל אפשר גם לבחור בזרים פחות שגרתיים בצורות ובשילובים מקוריים. פנינו למומחים של פרחי טוליפ – פרחים בבת ים וקיבלנו מהם כמה רעיונות מיוחדים לזרי כלה לא שגרתיים.

זר כלה לא חייב להיות בצורת זר – כלומר, אסופה של פרחים מאוגדת יחדיו. ניתן לשזור זר בצורות שונות ומיוחדות. אחת מהן היא צורה של תיק יד – כשהכלה אוחזת את הזר במעין ידית לצד הגוף או מלפנים.

זר כלה עם ידית

זרים השזורים בצורת עיגולים הם עדינים ואלגנטיים. הם מתאימים לכלה הלובשת שמלה בקווים פשוטים ובלי הרבה אקססוריז, על מנת שהנוכחות המיוחדת של הזר תוכל לבלוט בפני עצמה.

זר כלה מיוחד

 

זר כלה מעוצב

זר כלה לא חייב להיות מוחזק ביד – הוא יכול להיות ממש חלק מהגוף ולהתלפף על הזרוע.

זר קלה יחודי

כשבאים לבחור את הרכבו של הזר, האפשרויות הן אינסופיות מבחינת הצבעים, סוגי הפרחים ודברים נוספים שניתן לשלב בתוך הזר. לדוגמא: יחד עם הפרחים ניתן לשלב סיכות משובצות אבנים, שרשראות פנינים ותכשיטים שונים למראה יוקרתי וזוהר. ניתן לשלב בזר גם פרחים מנייר או מבד, פרפרים וציפורים מבד, פרחי קרמיקה, ממתקים ועוד.

זר משולב

אפשר לשלב בזר אלמנטים מעונת השנה או מחגים שסמוכים לאירוע. לדוגמא: שיבולים בחתונה שסמוכה לשבועות, ענפי תמרים צהובים בחתונה שסמוכה לחג הסוכות, אצטרובלים ומחטי אורן בחתונה חורפית, ענפי שקדייה בחתונה שסמוכה לט”ו בשבט, צדפים וכוכבי ים בחתונה קיצית או חתונה על חוף הים ועוד.

זר אצטרובלים

לכלה חובבת טבע, ובמיוחד אם החתונה נערכת בחיק הטבע או ביער, יכול להתאים זר כפרי שמשולבים בו אלמנטים טבעיים – כגון פרחי בר שונים, ענפים ונוצות – והצבעים של הזר שקטים ומשתלבים עם הסביבה.

זר לא שגרתי

לא תמיד אנו זוכים שיקירינו יחלקו איתנו את מעמד החתונה. אחת הדרכים להזכיר ולציין אותם במעמד המרגש הזה, וקצת להרגיש כאילו הם בכל זאת שם איתנו, היא לשלב תמונות שלהם בזר הכלה.

זר כלה עם אלמנט של זיכרון

זר כלה יכול להפוך ללא שגרתי גם על ידי שימוש בצבעים שהם פחות מקובלים בזרים כאלו. ראו למשל את הזר הכחול-ירוק השופע הזה. ביחד עם נוצות הטווס מתקבל זר המזכיר את זנב הטווס ההדור והמלכותי ומדהים את כל האורחים.

זר כלה בצבעי טורקיז

שילוב הצבעים של צהוב ואפור נחשב מאוד אלגנטי ויתאים לכלה האורבנית שלא מתחברת לגוונים ורדרדים ואדומים או לצבעי פסטל. בזר כזה אפשר לשלב גם סוגי קקטוסים שונים, למי שפחות מתחברת למראה הפרחוני.

זר בגווני כתום צהבו

שחור הוא לא בדיוק צבע שמתקשר לנו עם חתונות, אבל זר לבן עם נגיעות של פרחים או אלמנטים שחורים יוצר מראה מרשים, אלגנטי ובולט ביותר על רקע שמלת הכלה הלבנה וכל הלבן שמסביב.

זר כלה בצבעי שחור

זר שחור ויחודי

בחירה בזר פחות שגרתי מאפשרת לכלה להפוך עוד אלמנט של החתונה ליותר אישי ולבטא את העדפותיה ואת אישיותה. הבעיה היא שעל זר כזה קשה לוותר… אולי כדאי לחשוב פעמיים אם לזרוק אותו אחורה מעבר לכתף לעבר הרווקות שבקהל או לקחת אותו הביתה בסוף החתונה.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן