6 מתנות לידה שלא חשבתם עליהן

כל לידה של תינוק חדש המגיח לעולם מביאה איתה הרבה שמחה ואושר לצד שלל מתנות שהיולדת מקבלת מחבריה, מכריה ומשפחתה. רוב הסיכויים שבתוך העטיפות והצלופנים יחכו ליולדת בעיקר בגדי תינוק קטנטנים, שמלמלות, שמיכות, צעצועים ומגבות. ובכל זאת, גם בתחום זה תמיד אפשר להפתיע את ההורים הטריים ולתת להם מתנות לידה קצת פחות שגרתיות. רוצים רעיון? קבלו 6 רעיונות:

 

מאושרים עד הגג

להורים טריים יש נטייה להתלהב ולקנות לכבוד הלידה עגלת תינוק חדשה ומשוכללת בגודל של ג’יפ וכסא בטיחות לרכב שתופס כמעט את כל המושב האחורי. רק דבר אחד הם שוכחים לקחת בחשבון – כל זה צריך להיכנס לרכב איכשהו ביחד עם עוד כמה דברים חשובים. וכשיש ילדים נוספים במשפחה אז המשימה הופכת לכמעט בלתי אפשרית. בדיוק בשביל זה המוח הישראלי המציא פתרון אחסון שמיועד לגג הרכב כגון צ’ימיגג. זו יכולה להיות מתנת לידה נהדרת עבור המשפחה המתרחבת, ומה שבטוח – מקורית ושימושית יותר מעוד בגד גוף או שמיכה.

 

פינת מרגוע לאם ולתינוק

אם להורים המאושרים יש חצר מתאימה אפשר לקנות להם כמתנת לידה ערסל ישיבה או שכיבה שיוכל להרגיע בו זמנית את התינוק ואת הוריו המותשים. אם יש ילדים נוספים בבית אז זו יכולה להיות גם תעסוקה נהדרת בשבילם.

 

מקצוענים עד הסלון

יש הרבה דברים שיולדת תשמח לקבל אחרי הלידה או לפנק את עצמה אבל היא לא תעשה זאת כי: אין לה זמן לצאת מהבית/אין לה כסף/יש לה כסף אבל חבל על הכסף (מחקו את המיותר אם יש). אז בשביל מה יש חברים? פנקו אותה ושלחו אליה עד הבית אשת מקצוע שתתן לה מענה על צורך חשוב ובסיסי כלשהו: עוזרת בית, קוסמטיקאית, יועצת הנקה, מסאז’יסטית או “סתם” פנקו אותה עם ארוחות טריות מדי יום לתקופה הראשונית.

 

גן חיות

יש לכם חברים שמשוגעים על חיות ונולד להם ילד אנושי בשעה טובה? אם כך גם יורש העצר צריך להתרגל להיות מוקף בחיות, אז זו ההזדמנות לסדר להם מתנה לתינוק בסימן חיות: משפחת בובות של חיות שיישנו איתו במיטה, קופסה של חוות חיות, סט ביגוד או טקסטיל לחדר מעוטרים בחיות או תמונות לחדר הילדים עם… חיות כמובן.

 

חדר ילדים

כמובן אין הכוונה לחדר הפיזי עם ארבעת הקירות, אלא למה שהופך אותו לחדר ילדים מעבר לציוד בסיסי כמו מיטה ושידה: ציורי קיר, מדבקות קיר, וילון, אותיות עם שם התינוק להדבקה על הדלת ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. יש זוגות הנוהגים שלא להכין כלום לפני הלידה מפני עין הרע, אז אם מידת הקרבה ביניכם מאפשרת זאת תוכלו לנצל את הימים שהיולדת והתינוק שוהים בבית החולים ולהכין להם חדר תינוק צבעוני ומאובזר.

 

ארגז צעצועים

צעצועים הם בין מתנות הלידה הנפוצות ביותר. מקום לאחסן אותם – מתנה קצת פחות נפוצה, ושימושית הרבה יותר. אז אחרי כל הצעצועים שהתינוק החדש קיבל ויוסיף לקבל בחודשים הבאים – ארגז צעצועים הוא ללא ספק משהו שההורים יזדקקו לו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן