מושתל הפנים המפורסם בעולם מציג את פניו החדשים על שער המגזין GQ

עד לפני כשנתיים, ריצ’ארד נוריס לא העז להראות את הפרצוף שלו בציבור. היום הוא כבר מצטלם לשער של אחד ממגזיני הגברים המצליחים בעולם, GQ, ומרשה לעצמו להרגיש כמו סלבריטאי.

בשנת 1997, כשהיה בן 22, נוריס ירה לעצמו בפרצוף ברובה. נוריס עצמו לא זוכר יותר מדי פרטים מהתקרית, אך אמא שלו מספרת שזו היתה תאונת נשק. רוב המקרים של אנשים שנורים מרובים כאלה מסתיימים במוות, אך נוריס שרד. הפרצוף שלו לא. במשך שנים הוא חי עם פרצוף מרוסק. כל החלק המרכזי של הפנים שלו היה דחוס פנימה, לאחר שעצמות הלחיים שלו התרסקו לגמרי. גם האף שלו הפך לעיסה לא ברורה שפונה כלפי פנימה. מי שהיה בחור נאה הפך לבעל חזות מפלצתית.

לא פלא שבמשך שנים נוריס הסתגר בביתו. הוא לא רצה שאחרים יראו אותו. עד שיום אחד הוא פגש באדוארדו רודריגז, מנתח פלסטי שהחליט לקחת אותו תחת חסותו. לרודריגז היתה שאיפה מאוד גדולה: לבצע השתלת פנים מלאה בנוריס ולהקנות לו פרצוף אנושי שיאפשר לו להסתובב ברחוב בבטחון עצמי מלא.

הניתוח עצמו ארך 36 שעות. פרצוף של צעיר בן 21 שנהרג הושתל במלואו על עורו החשוף של נוריס. זה היה ניתוח מסכן חיים, אך זה כנראה לא הפחיד את מי ששרד יריה ישירה היישר לאמצע הפנים. ואכן, גם את הניתוח הזה נוריס שרד – ובסופו הוא יצא עם פרצוף חדש.

כעת, נוריס הוא סוג של סלבריטי. הכתבה של GQ מתארת מפגשים שלו עם מנתחים פלסטיים שנפגשים איתו כדי ללמוד על סיפורו. הכתב מתאר פגישה עם נוריס, בה הוא הבין שלמרות שהוא נראה די נורמלי, אין לו שום יכולת להזיז את שרירי הפנים. רק העיניים שלו, שריד של פרצופו הקודם, נעות. כל השאר דומם. הבן אדם הזה לא מסוגל ליצור הבעות פנים – מה שהופך את התקשורת איתו למוזרה מאוד.

למרות הכל, ההשתלה המוצלחת וההופעה על שער המגזין מראה שגם פציעות קשות במיוחד יכולות להסתיים עם סוף טוב יחסית בזכות הרפואה המודרנית.

תמונה: שער המגזין

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן