אב יצירתי שיבץ את בנותיו המקסימות בסדרת תמונות עם עיבודים מצחיקים

לא פעם אנחנו נתקלים כאן ברשת באבות יצירתיים שנהנים לשלב את בנותיהם בפרויקטים ויזואליים מהפנטים. מתברר שזה ממש טרנד כובש. כנראה השילוב של העין הרגישה של אבא לבנותיו התמימות יוצר אמנות מופלאה ומיוחדת בכל רמה אפשרית. גם במקרה זה האבא המצלם, ג’ון וילהלם, לא איכזב.

ראו גם: אשף הפוטושופ הזה הופך את החלומות שלו לעיבודי פוטושופ מטורפים

הוא במאי טלוויזיה בן 44 עם חיבה עמוקה לביזאר ואב לשלוש בנות מקסימות, לו, מילה ויונה. בעזרת מניפולציות דיגיטליות מבריקות הוא מצליח ליצור תמונות יצירתיות שמעוררות חיוך. הוא סיפר בראיון שהצילום הוא רק תחביב עבורו ומעניק לו בריחה מהשגרה ודרך להתחבר לבנות. על הדרך האיש יצר זיכרונות מצולמים שילוו את הבנות לנצח.

הוא מודה כי חלק מהתצלומים מעובדים לחלוטין עד כדי יצירה חדשה לגמרי. אין לו קונספט מוגדר לעבודות המגוונות שלה, שבעיקר מציגות את הבנות בטירוף כובש. דרך התמונות מתגלה אבא עם חוש הומור משובח שנהנה לרחף בעולמות סוריאליסטיים.

ההשראות שלו מגיעות מ”יותר מדי צפייה בטלוויזיה ומשחקי וידאו”. כידוע, אין זה קל לגרום לילד להצטלם בדיוק כמו שאתה רוצה ובמקרה הזה, שלוש בנות. מה סוד קסמו? “אם יש לך חיבור נפשי עמוק עם הילדים שלך הם יכולים לחוש אם משהו ממש חשוב לך ואז הם משתפים פעולה”. והוא הוסיף “כמובן, אם זה לא עובד אז תמיד יש ממתקים”.

לגמרי אב השנה.

דרך Peta Pixel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן