הכספומט הנחמד בעולם הפתיע בענק את לקוחות הבנק

מי היה מאמין – מסתבר שיש מקומות בעולם בהם הבנקים יודעים גם לתת דברים ללקוחות שלהם ולא רק לשאוב מהם עוד ועוד עמלות. בנק TD הקנדי ערך ב-25.7 את “יום ההוקרה” שלו, בו דאג להזכיר לכל הלקוחות שהגיעו לסניפים שהם הכל עבורו.

וכך, כל לקוח שנכנס לכל אחד מיותר מאלף הסניפים של הבנק ברחבי קנדה קיבל במתנה שטר של 20 דולר, סתם בשביל ההרגשה הטובה. שזה נחמד, אבל זה כאין וכאפס לעומת מה שקיבלו כמה לקוחות בסניפים בטורונטו, מונטראל,קלגרי וונקובר. בסניפים אלה הוצב כספומט קסום, שהתחיל לדבר עם לקוחות ברגע שהם התקרבו אליו. הכספומט הנחמד הכיר את כל הלקוחות באופן אישי, ידע בדיוק מה הם ישמחו לקבל – והעניק להם מתנות שריגשו אותם עד דמעות.

כך למשל, מעריץ של קבוצת הבייסבול המקומית זכה לקבל חולצה וכובע בצבעי הקבוצה. אבל זה לא הספיק, ולאחר שהוא סיים להודות לכספומט הגיח מאחוריו פתאום אחד מכוכבי הקבוצה, לחץ את ידו והזמין אותו למקום של כבוד במשחק הקרוב.

לקוחה אחרת, אם קשת יום, זכתה לקבל תוכניות חסכון צנועות לשני ילדיה פלוס כרטיסי טיסה ואירוח לדיסניוורלד, שיהנו קצת. “אף פעם לא נסעתי עם הילדים שלי לאף מקום!”, היא סיפרה בהתלהבות. עוד לקוחה זכתה לקבל כרטיס טיסה לטרינידד, שם חיה ביתה חולת הסרטן.

“יום ההוקרה” הזה הוא בסך הכל פרסומת מתוחכמת לבנק, שגם ידע לבחור בפינצטה את הלקוחות שיראו הכי טוב בפרסומת היוטיוב הזאת, אך סוף סוף מדובר בפרסומת שעובדת לטובת הלקוחות ולא נגדם. לא ידוע לנו כאן בישראל איך הבנק הזה מתייחס ללקוחות האלה בשגרה, אבל יש לנו הרגשה שהרמה שם אנושית הרבה יותר ממה שרובנו מקבלים אצל הפקידים שלנו.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן