רעיונות מטורפים לג’קוזי עשה-זאת-בעצמך מרחבי העולם

אנחנו בהוטספרינג מבינים בג’קוזי ובחשיבות של מוצר איכותי ושל ניסיון בתחום, אבל גם יודעים שלא בכל מצב יש גישה לג’קוזי מפנק של הוטספרינג. אז למקרה שאתם מוצאים את עצמכם בתנאי שטח, אספנו עבורכם מספר רעיונות לג’קוזי “עשה זאת בעצמך” מרחבי העולם, של אנשים שכנראה ממש, אבל ממש, הרגישו צורך לטבול במים החמימים והנעימים של הג’קוזי…

החבר’ה האלו החליטו לקחת את חוויית הג’קוזי לאקסטרים, ואלתרו ג’קוזי שמונח על פלטפורמה התלויה באוויר מגשר שנמצא מעל קניון ענק. הם נהנו לא רק מהמים החמימים ומתחושת ההתרגעות שנותן הג’קוזי, אלא גם מנוף מדהים ומחוויה ייחודית.

ג'קוזי על הגובה

ג'קזוזי באוויר

נגיד שאתם בדרכים או בטיול ארוך ואתם ממש, אבל ממש, מתגעגעים לג’קוזי שלכם, וחולמים כיצד תשטפו מעליכם את אבק הדרכים, תנוחו ותירגעו בעוד המים החמימים של הג’קוזי מלטפים את גופכם. גם האנשים האלו חלמו על כך, ופשוט אלתרו ג’קוזי בחלק האחורי של המשאית או הטנדר שלהם!

מים חמים ברכב

ג'קוזי ברכב

ג'קוזי בטנדר

עוד דרך לאלתר ג’קוזי היא לתלות משטח פלסטיק גמיש מכל צדדיו כך שיהפוך למעין בריכה ולמלא אותו במים. אנחנו לא בטוחים כמה זמן וכמה אנשים הפתרון הזה יחזיק, אבל לפחות לכמה דקות תוכלו ליהנות מהחמימות של הג’קוזי המאולתר הזה…..

ג'קוזי מאולתר

 

מכירים את הסירים הענקיים האלה שבדרך כלל רואים במטבחים צבאיים בסרטים על הצבא? אם תצליחו להתארגן על אחד כזה, או על גיגית מתכת ממש (אבל ממש) גדולה, פשוט הדליקו מדורה ליד או מתחת, מלאו במים והרי לכם אמבט חם.

אמבט חם מאולטר

לא בטוח שכדאי באמת לנסות את זה, אבל נגיד שאתם בקמפינג במדבר או על חוף הים, נמאס לכם מהמים המלוחים וממש בא לכם להתרענן קצת בג’קוזי. בריכה מתנפחת בשילוב עם מדורה יכולה להפוך לג’קוזי מפנק.

אמבט חם בתוך בריכה

עוד שיטה לחבר בין מדורה לבריכה מתנפחת – להציב במרכז הבריכה מריצה מלאה בפחם ולהדליק אותו. שוב, לא בטוח שבאמת כדאי לנסות את זה בעצמכם…

עשה זאת בעצמך

מה דעתכם על כל הרעיונות האלו? אנחנו חושבים שאולי בכל זאת עדיף קצת להתאפק, לחזור הביתה ולטבול בג’קוזי של הוטספרינג, לחוויה באמת-באמת מפנקת ומרגיעה.

***

תמונות מהאתרים : http://blog.hottubcoverscanada.ca/ , http://www.cheezburger.com/

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן