מתברר שהנערה הזו לוהטת מדי בשביל לשחק כדורעף

לסאבינה אלינבקובה יש רק משאלה אחת: לשחק כדורעף. אך כשהיא הגיעה יחד עם חברי קבוצתה לאליפות בטאיוואן, היא גילתה שלהגשים את המשאלה הזאת לא הולך להיות כל כך פשוט. בגלל שסאבינה נראית ממש טוב, התקשורת הטאיוואנית לא עוזבת אותה.

ראו גם: מה קורה כשמציבים גברים בתפקידי נשים בקולנוע

זה התחיל בראיונות. סאבינה, שנולדה ומשחקת בקזחסטן, מדברת אנגלית ועוברת מצלמה ממש טוב, כך שבכל הראיונות של הקבוצה היא קיבלה את המיקום המרכזי. כתבי הספורט הטאיוואנים התלהבו ממנה והחליטו להתמקד אך ורק בה, ולשאול אותה שאלות ספורטיביות וחשובות כמו “האם את פנוייה” ו”איזה סוג של בחור את מחפשת”.

ככל שאליפות הכדורעף בטאיוואן התקדמה, הפכה סאבינה לכוכבת מקומית גדולה יותר ויותר. היא צברה קהל מעריצים חרמנים שדואגים לעקוב אחריה לכל מקום, לצלם אותה באובססיביות ולעודד רק אותה במשחקים בהם היא משתתפת. בהתחלה זה החמיא לה, אך במהרה תשומת הלב הזו החלה להטריד, וכעת סאבינה מתחננת שיניחו לה.

ובינתיים, גם חברות קבוצתה מתחילות להבין שמשהו לא בסדר. “המעריצים מתמקדים אך ורק בה, את אף אחד כבר לא מעניינת האליפות”, נכתב באחד העיתונים הקזחסטנים, שגם ראיין את מאמן הקבוצה שאמר ש”זה בלתי אפשרי לעבוד ככה”. סאבינה עדיין לא הועפה מהקבוצה, אבל יכול להיות שאם העניין הזה לא ידעך המאמן יחליט שהיא גורמת יותר נזק מתועלת – וישלח אותה בחזרה הביתה.

החדשות הטובות בשביל סאבינה היא שגם אם היא לא תוכל להמשיך לשחק כדורעף, היא בטח תוכל ממש בקלות להשיג איזה קמפיין דוגמנות שווה במיוחד.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן