הבחורה הזו התעמתה עם גברים שהטרידו אותה ברחוב ותיעדה בחשאי את תגובתם

נשים רבות מתייחסות להטרדות ברחוב כחלק מהשגרה שלהן. יש לא מעט גברים שחושבים שאם עוברת לידם בחורה שנראית טוב יש להם את הזכות לצעוק לה, לשרוק לה, להשמיע לכיוונה קולות משונים ועוד שלל התנהגויות מטרידות שפולשות למרחב הפרטי שלהן באלימות מילולית.

רוב הנשים מתעלמות מההטרדות האלה. פשוט ממשיכות הלאה. בחורה אמריקנית בת 28 בשם לינדזי לא מוותרת להם. היא עוצרת מול כל בחור שזורק לעברה הערה מטרידה ומתעמתת איתו. את כל העימותים האלה היא מצלמת במצלמה נסתרת, ואז מעלה לרשת.

ראו גם: פועלי בניין קוראים קריאות לעוברות ושבות אבל לא מה שחשבתם

זה לא מעשה נקמה. לינדזי מטשטשת את הפנים של כל המטרידים שלה כדי שאף אחד לא יוכל לזהות אותה. מטרתה אינה לעשות שיימינג, אלא לגרום ליותר גברים להבין שלצעוק לבחורה ברחוה שהיא שווה זו לא מחמאה אלא הטרדה. מה שנשמע מובן מאליו בשביל רובנו, מסתבר, לא ממש מובן לאלה שנוהגים לקרוא את הקריאות האלה, ולא ממש מבינים מה רוצה מהם הבחורה הזועמת הזו:

אותה לינדזי עומדת גם בראש יוזמה בשם Cards Against Harassment, אתר ממנו אפשר להדפיס כרטיסים קטנים נגד הטרדה, המיועדים לכל אותם בחורים מטרידים ברחוב. בחורות מוטרדות אמורות לחלק את הכרטיסים לבחורים שצועקים להן, בתקווה שאלה יקראו את מה שכתוב עליהם ויבינו שמה שהם עושים זה לא כל כך תקין.

למרבה הצער, הטרדות נובעות מנורמות חברתיות מעוותות וחינוך קלוקל שמושרש עמוק. דברים כאלה, בדרך כלל, קשה לפתור בהגיון, אלא רק בחינוך שמתחיל כבר בגילאים צעירים. אפשר לראות את זה בסרטונים של לינדזי. רוב הבחורים לא מבינים מה הם עשו לא בסדר גם אחרי שהיא מסבירה להם את זה ממש ממש לאט.

דרך Jezebel | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן