האישה הזו עושה שמלות מקונדומים והן נהדרות

עולם האופנה באמת כבר לא יודע מה לעשות עם עצמו. בעולם ספוג גימיקים, כשרבים מהמעצבים יוצרים את הפנטזיות הביזאריות שלהם יותר עבור עצמם ופחות כדי שנלבש, הבחורה לפניכם בהחלט מתעלה על כולם. לא בטוח אם הנשים הולכות להסתער על עיצוביה הסקסיים אבל הגברים בהחלט ישמחו לראות אותך דופקת כניסה עם שמלה כזו.

מדובר בשמלות העשויות קונדומים! זהו, נגמרו התירוצים של גברים ונשים: “שכחתי לקנות”, “לא שמתי לב שנתקעתי בלי”. עם השמלה הזו אולי לא תגיעי לראש רשימת המתלבשים המצטיינים של “ווג” אבל בהחלט תוכלי לישון טוב בלילה אחרי שתרגלת מין בטוח.

השמלות הללו הוצגו בכנס האיידס הבינלאומי במלבורן, אוסטרליה והעוברים ושבים לא הפסיקו להתפעל מהיצירות. מי שחתומה על השמלות, שעוצבו במסגרת “קונדום קוטור”, היא האמנית והפעילה החברתית מברזיל, אדריאנה ברטיני. היא כמובן מקווה להעלות את המודעות סביב מין בטוח.

מדובר באמנות רצינית, מתברר. המעצבות תחתיה עובדות קשה בצביעה, בעיצוב, בסגנון ומעודדות אחרים “לגעת” בקונדום. היא כל כך מוכשרת שעיצוביה כבר מטיילים בתצוגות אופנה. חלק מהדגמים פשוט עילאים ומופלאים ממש. נראה לי שכלות ישמחו לשמלת חתונה כזו. לפחות לא יצטרכו לשבור את הראש איפה לרכוש קונדום באמצע ירח הדבש האקזוטי.


דרך Buzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן