שמיים ורודים: צמח הוויסטריה מטפס כמו שום דבר שהכרנו

אחד מפלאי הטבע היפים ביפן הוא צמח הוויסטריה (Wisteria), כבן 144 שנה, שמפאר את המקום בצורה מהפנטת. הצמח המטפס הזה הוא הענק ביותר הקיים ביפן וכמו שאתם רואים, הוא עוטף את השמיים בצבעי ורוד-סגול ומעניק אווירה סוריאליסטית קסומה לכל מתבונן. אכן, נפלאות הטבע.

ראו גם טרנד פורח: נשים רוסיות ומזוקנים עם פרחים

הצמח המושלם הזה, הקיים בפארק הפרחים “אשיטאגה”, הוא לא הגדול בעולם. לפניו יש את המטפס הצומח במדבריות קליפורניה אבל הוא עדיין עצום בכל קנה מידה.

הוויסטריה נפוץ גם בסין. הוא יכול לצמוח כ-20 מטר מעל האדמה ולרוחב של 10 מטר. שהיופי שלו לא יטעה אתכם: מדובר בצמח שיכול לחנוק כל צמח אחר בסביבה.

עלי הכותרת של הוויסטריה יכולים להיות בגווני ורוד, לילך, לבן או סגול כאשר הפריחה מתרחשת באביב ובקיץ. מאחר ומדובר בעסק כבד, כפי שאתם רואים, כל כולו תלוי בעזרת ברזלים מלמעלה. אנשים, וביניהם תיירים רבים מכל העולם, פשוט יכולים לצעוד מתחתיו ולהתרשם מהאווירה הרומנטית והמופלאה שנוצרה בעזרת אורות.

כמובן, היה נחמד יותר בלי כל המתלהבים הדוהרים עם האייפונים אבל מדובר במחיר קטן לשלם תמורת היופי המוחלט. ובימים כאלה, מדובר במחזה מפעים שיחדיר בכם קצת אופטימיות. אז קדימה, קצת ורוד בעיניים, לא יזיק.

דרך Bored Panda

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן