“מועדון קרב 2” ייצא ב-2015 אבל לא בדיוק כמו שציפינו

“מועדון קרב”, אחד מסרטי הפולחן האהובים ביותר, יחזור ב-2015 לסיבוב נוסף. בערך.

חברת הקומיקס Dark Horse הודיעה כי היא מתכוונת להוציא במהלך השנה הבאה עשר חוברות קומיקס שיהוו את ההמשך לסרט (וספר) הפולחן. הסדרה תכתב כולה על ידי צ’אק פלאניוק, הסופר שכתב ב-1996 את הרומן “מועדון קרב” לפיו נוצר הסרט. את החוברות יצייר קמרון סטוארט, צייר קומיקס זוכה פרסים שצייר בעבר סיפורים של בטמן, סופרמן ועוד.

“צ’אק פלאניוק מפר את שני החוקים הראשונים של מועדון קרב: הוא מדבר על מועדון קרב”, נכתב בפרסום של חברת הקומיקס, שגם חשפה פרטים ראשוניים על הסיפור של ההמשך, שיתרחש נראטיבית גם אחרי וגם לפני מאורעות הסרט והספר.

הכרזה הפרסומית של הקומיקס

ההמשך יתמקד, בין השאר, בג’וניור, בנם הן ה-9 של הגיבור חסר השם מהסרט הראשון ומרלה סינגר. מסתבר שמועדון הקרב שייסד טיילר דרדן, האלטר-אגו של הגיבור, עדיין בסביבה, והגיבור שלנו יצטרך להציל את חייו של בנו כאשר חברי “פרוייקט Mayhem” יאיימו עליו. כמו כן, ההמשך גם ינסה לחקור את “המקור האמיתי” של טיילר דרדן. מהתיאור הקצר שפורסם, נראה שטיילר אינו רק יציר דמיונו של הגיבור, אלא יישות שקיימת כבר שנים רבות.

למרות שאף אחד לא מדבר על זה, ממש לא מן הנמנע שהקומיקס הזה יהפוך גם הוא לסרט. ביום שבת הקרוב יישב פלאניוק יחד עם דיוויד פינצ’ר, הבמאי של הסרט, בפאנל מיוחד בכנס Comic-Con המוקדש לסרט הפולחן. כנראה עוד מוקדם מדי לשמוע על שיתוף פעולה ביניהם, אבל לא נופתע אם זה יקרה מתישהו בשנים הקרובות. בכל זאת, הוליווד אף פעם לא יכולה להגיד “לא” להמשכונים.

דרך Sploid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן