הבעל המתוסכל שלח לאישתו טבלת אקסל ובה כל הפעמים שהיא סירבה למין

תסכול מיני זה עסק מאוד לא נעים. חברה בקהילת היחסים של Reddit שיתפה מייל מאוד לא סימפטי שהיא קיבלה מבעלה, רגע לפני שעלתה על מטוס לנסיעת עבודה.

הבעל המתוסכל כתב שהוא לא יתגעגע אליה כשלא תהיה בבית, וצרף טבלת אקסל מפורטת שהוא הכין במהלך חודש וחצי, ותיעדה את כל אחת מהפעמים בהן היא סירבה לבקשתו לקיים יחסי מין יחד עם הציטוטים שלה לגבי הסיבה לסירוב.

ראו גם: מחקר חדש מצביע על חסרון מצער של איבר מין זכרי גדול

“אתמול בבוקר, כשהייתי במונית בדרך לשדה התעופה, הבעל שלך לי הודעה למייל של העבודה, שמקושר לסלולרי שלי. הוא אף פעם לא עשה את זה, אנחנו תמיד מתקשרים בצורה ישירה או דרך הודעות טקסט”, היא סיפרה: “פתחתי את ההודעה, והיה שם מסר סרקסטי שפחות או יותר אמר שהוא לא הולך להתגעגע אליי למשך 10 הימים שאעדר מהבית”.

על פי הטבלה, השניים קיימו יחסי מין רק 3 פעמים במשך שבעה שבועות. הבעל ניסה להתחיל יחסים כאלה 27 פעמים. חלק מהסיבות לסירוב: “אני צריכה לקום מוקדם”, “אני מרגישה מגעיל וצריכה להתקלח”, “אני מנסה לראות סרט”, “אתה שתוי”.

התגובות לפוסט ב-Reddit הזדהו בסך הכל עם האישה, והסכימו שמדובר בצעד לא מאוד רגיש או נחמד מצד הבעל. מצד שני, היו כאלה שתפסו את המקום של הבעל וניסו לבקש מהאישה להבין את התסכול שלו, והפחד שלו שהסטטוס קוו החדש בתדירות יחסי המין שלהם יהפוך לקבוע.

“המייל הזה הגיע מגבר שהוא גם מיואש וגם כועס. כבר שחווה כל כך הרבה דחיות שהוא הרגיש שהוא צריך להתחיל לספור אותם”, כתב אחד המגיבים. מגיב אחר הפציר באישה להחזיר לבעלה מייל נחמד, להסביר לו שהיא אוהבת אותו, שהיא נמצאת בתקופה מאוד לחוצה ושהיא תתחיל לעבוד על האינטימיות שלהם כשתחזור.

לא בטוח שהדעות האלה שכנעו את האישה, שנעלה את הפוסט כשזה הפך לפופולרי. כנראה נמאס לה שכל כך הרבה אנשים מתערבים לה בחיי המין.

תודה ל-Tal Surasky על הטיפ. דרך Daily Dot | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן