זה מה שכתב בפייסבוק נוסע בטיסה MH17 של מלזיה איירליינס שעות לפני ההתרסקות

הסיפור לפניכם הוא תמצית האירוניה כשצחוק הגורל התגלה כלא מצחיק בכלל אלא עצוב להחריד. אחד הנוסעים בטיסה, בחור הולנדי ואב לילדים בשם קור פאן, התבדח בפייסבוק שעות לפני שהמריא עם טיסה MH17 של “מלזיה איירליינס”.

המטוס התרסק אתמול במזרח אוקראינה סמוך לגבול הרוסי יחד עם יותר מ-300 נוסעים שנספו. לפי גורמים במשרד הפנים האוקראיני, המטוס – בטיסה MH17 – הופל בעזרת טיל קרקע-אוויר שנורה לעברו, וכל הנוסעים שהיו עליו נהרגו.

על פי הדיווח, הנוסע כתב בפרופיל הפייסבוק שלו לפני ההמראה, “אם זה ייעלם, כך זה נראה”, בהתייחסות צינית לטיסה MH370 של “מלזיה איירליינס” שנעלמה לפני ארבעה חודשים וטרם נמצאה. חבריו הגיבו בהומור בתוך הפוסט ולא שיערו לעצמם שזה הפוסט האחרון שלו.

לאחר שנודע האסון הפוסט שלו הפך ויראלי. חבריו של פאן, כמו גם אנשים מכל העולם, הוסיפו בתגובות את תנחומיהם והפוסט, שהיה עם סמיילים צוהלים ותגובות צחוק הפך למצבת זיכרון עם סמיילים עצובים.

נוסף על כך, הוקמו דפי פייסבוק לזכרו של פאן. המקרה הזה פשוט מצמרר כל כך ורבים מכל העולם הרגישו מחוברים לבחור הזה שככל הנראה נספה עם זוגתו.

בעקבות ההתרסקות מתנהלת חקירה. חלקים נרחבים במזרח אוקראינה נשלטים בימים אלה על-ידי המורדים המבקשים להפיל את השלטון בקייב, ואחרים נשלטים בידי הממשלה החדשה בקייב. לא ברור מי אחראי להפלת המטוס, אבל הנשיא הטרי של אוקראינה, פטרו פורושנקו, אמר כי מדובר ב”מעשה טרור” – והפנה את האצבע המאשימה למורדים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן