טרנד פורח: נשים רוסיות ומזוקנים עם פרחים

ובזמן שאנחנו מתמודדים עם פריחה מרוב אזעקות, בעולם הגדול אנשים נחים על זרי הדפנה. יותר נכון, מצטלמים עם זרים או דוחפים את עלי הכותרת לתוך הזקן. אכן, טרנד חדש ופרחוני נולד וכל מה שנותר הוא להתבונן בזה חזק ולרוץ לקנות איזה זר ליקירינו.

ראו גם: האשה הזו מסדרת שדות פרחים נגד חוקי הטבע

הטרנד של הגברים המזוקנים שמתחיל להשתלט על העולם מדבר אלי קצת יותר מכמה רוסיות מלוטשות עטירות ממון באינסטגרם שמרוב שיעמום מצטלמות ומשוויצות ליד הזרים הענקיים שקיבלו במתנה מהאוליגרך. לפחות בצילומי הגברים יש סטייל מדליק ואווירה של “נערי פרחים” מהסבנטיז.

במקרה שלהם, הטרנד התחיל מצילום משנת 1977, מימי ההיפים הנוסטלגיים. הבחור כנראה לקח את מילות השיר של סקוט מקנזי “If you’re going to San Francisco” ברצינות גמורה והחליט להדגים את הפרשנות שלו לציטוט: “If you’re going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair”.

כמו שאתם רואים, הטרנד פרח מחדש ובניגוד להיפים של אז, נראה שהוא כעת לכד בעיקר היפסטרים נלהבים שעסוקים בלהיראות “כמו” ו”כאילו” במקום לבוא ממקום אותנטי. אבל זה עדיין מקסים. לגבי הנשים המדגמנות פרחים באינסטגרם, מדובר בטרנד אחר שפרח בעקבות השתלטות בלוגריות ונשות טייקונים מרוסיה על עולם האופנה. הנשים הלוו לוכדות תשומת לב דרך מותגים יוקרתיים ואורח חיים מופגן ופוטוגני. יעני “מעושרות” אבל יותר מסוגנן.

נכון, לא ניתן להתחמק מהשיק הרומנטי אבל אצל חלקן זה יוצא איכשהו יותר נובורישי, מבויים, מודע מדי ורחוק מטבעי. לפחות הפרחים מושלמים. אבל כמו כל טרנד, כנראה שגם זה יתפוגג עד סוף הקיץ ואז כנראה יצמח טרנד חדש: עלי סתיו בנעלי העקב.

האיש שהתחיל טרנד בלי שידע ב-77′

 

וככה עושים את זה נכון. ג’יין בירקין

 

 

 

 

 

 

 

 

דרך Bored Panda, Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן