הדלק יתייקר בחצות: איך אפשר לחסוך כדי שזה פחות יכאב?

למחירי הדלק יש נטייה ברורה להתייקרות בלתי פוסקת. סיבות לעליית המחירים? תמיד יש משהו חדש – אי יציבות פוליטית, מזג אוויר בלתי צפוי, מגיפת שפעת וכל אירוע בכל מקום שהוא שניתן לתרץ באמצעותו עוד עלייה במחירי הדלק.

אז מה עושים כשמחירי הדלק לא מפסיקים לעלות? איך מצליחים לשמור על הדלק או לחילופין לתדלק במחירים מעט שפויים יותר?

לצוות המומחים של אביטל השכרת רכב, יש כמה טיפים שמבטיחים לכם שברכב שכור, בדיוק כמו ברכב הפרטי שלכם, תוכלו לחסוך בדלק. באמת.

ניסיון נואש לחסוך בדלק

חיסכון בדלק מתחיל עוד לפני שהגעתם לתחנת הדלק

הטיפ הראשון שקיבלנו לחיסכון בדלק דווקא לא היה קשור באופן ישיר אל תחנות הדלק אלא דווקא אלינו, הנהגים. מחקרים אחרונים שנערכו בתחום הראו כי נהגים רגועים ושלווים יותר יכולים לחסוך כ-30% אחוזים מצריכת הדלק של הרכב בכל נסיעה ומדובר בעלות כוללת של כמה מאות שקלים בשנה.

בפעם הבאה שאתם עולים לרכב, הקפידו לנהוג בצורה בטוחה ורגועה יותר, ללא פניות חדות או האצות פתאומיות שיגרמו למד הדלק שלכם להיגרר כלפי מטה במהירות. זכרו תמיד כי מלבד החיסכון הנקודתי, תוכלו להקטין את הבלאי של החלקים המכניים ברכב ולשמור על צריכת דלק אופטימלית.

אם אתם מעוניינים לקבל סיוע בנקודה זו תוכלו להוריד את האפליקציות DriSMo או אפליקציית STR EcoDriving למכשיר הטלפון הנייד שלכם. האפליקציה תשתמש בחיישני המכשיר וברכיב ה-GPS כדי למדוד את רמת הנהיגה שלכם ולמעשה תלמד אתכם לנהוג בצורה חסכונית .

איפה אתם מתדלקים?

אחרי שלמדנו לנהוג בצורה חסכונית יותר והצלחנו להקטין מעט את צריכת הדלק, הגיע הזמן שנבחן גם את ההתנהגות הצרכנית שלנו וניגע בשאלה – היכן אתם מתדלקים? האם אתם מתדלקים בתחנה הקרובה ביותר למרות שהיא גם היקרה ביותר? או שאתם מעדיפים לנסוע קצת יותר כדי להשיג הנחה משמעותית?

מתוך נתונים שמציג אתר FullTank, אתר השוואות מחירי הדלק הגדול בישראל, עולה כי המחירים בתחנות הדלק הרחוקות שאינן שייכות לספקיות הדלק הגדולות נמוכים משמעותית מהמחירים של תחנות הדלק הגדולות המציעות גם חנות נוחות והסיבות לכך ברורות.

לכן, בפעם הבאה במקום לנסוע לתחנה המוכרת לכם ולהתלונן על מחירי הדלק, בדקו את האפשרות לנסוע לתחנה מרוחקת וקטנה יותר. גם אם הנסיעה תדרוש מכם מעט יותר דלק – החיסכון הכספי בהחלט שווה את המאמץ.

תרמו את הטלפון הסלולרי שלכם לחיסכון

קרוב לוודאי שהעצה הקודמת שהצגנו לפניכם לא תסייע לכם אם אתם מרבים לנהוג בדרכים לא מוכרות ואינכם מכירים את תחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי ישראל. בדיוק בנקודה הזו נכנס (שוב) לפעולה מכשיר הטלפון הסלולרי שלכם – הוא יכול לסייע לכם להגיע אל התחנה הזולה ביותר.

כיום, בגזרת האפליקציות הסלולריות תוכלו למצוא שתי אפליקציות מוכרות ונפוצות שיביאו אתכם בבטחה אל תחנת הדלק הזולה ביותר וכמובן גם הקרובה ביותר.

FullTank – הזכרנו כבר את האתר הזה שמציע גם אפליקציית אייפון. האפליקציה תציג לפניכם על גבי המפה את תחנות הדלק הזמינות באזורכם ואת המחיר בעבור ליטר בנזין. תוכלו לנווט לתחנה או לקבל מידע נוסף על שירותים נוספים המוצעים לנהגים.

אפליקתיית FullTank

Waze – אפליקציית הניווט הישראלית שהפכה לחלק בלתי נפרד מכל טלפון חכם השיקה לפני כשנה אפשרות להשוואת מחירי התדלוק בתחנות שונות. גם כאן, תוך כדי נסיעה תוכלו לקבל מידע על תחנות הדלק השונות, על עלות התדלוק לליטר וכמובן גם לנווט ישירות לתחנה.

אפליקציית Waze

אז בפעם הבאה, לפני שאתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים מעלייה נוספת במחירי הדלק, זכרו כי גם כאשר מחירי הדלק עולים אתם עדיין יכולים לתדלק בזול. כי אחרי הכל – ההגה בידיים שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן