הבחור הזה צילם ביקורת על דאודורנט ואז גילה ששכח דבר חשוב אחד

לא רק בקיץ הישראלי הלח, דאודורנט הוא תכשיר טיפוח הכרחי. סקוט רומין האמריקני הבחין במבצע על סוג חדש של דאודורנט. עד אז הוא השתמש במותג שהוא הכיר ואהב, אבל כשהמותג המתחרה הציע חבילה שכוללת שישה דאודורנטים בשלושה דולר בלבד, הוא החליט שהוא חייב לנסות.

הוא ניסה. ולא אהב את התוצאה. “כתוב על האריזה שזה אמור להחזיק 48 שעות אך הוא לא הספיק אפילו שעה אחת”, הוא סיפר מול המצלמה, במטרה להעלות את חוויית הדאודורנט הלא מוצלחת שלו ליוטיוב. לטענתו, הדאודורנט לא משפיע בכלל, אינו מדיף שום ריח ובקיצור – ממש ממש לא מוצלח.

ואז, לקראת סוף הסרטון, הוא הבין משהו שקשור לשימושיות של התכשיר.

האם מדובר בזיוף? ייתכן, אם כי קצת פחות סביר שמדובר בפרסומת ויראלית למוצרי החברה במקרה הזה. העובדה כי השימוש במכשיר עלול לבלבל לא מעניקה לחברה נקודות זכות. לא נופתע לגלות אם הסקוט הזה פשוט יצא קצת טמבל. העובדה שהוא בוחר לצלם עצמו ליוטיוב ללא חולצה ועושה זאת בוידאו אנכי לא מוסיפה לו נקודות.

דרך Happy Place | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן