7 טיפים של שפת גוף שיעזרו לך לעשות רושם ראשוני נהדר

הגוף שלנו מסגיר אותנו מיד. קשה מאוד לעבוד עליו והוא יגיד את מה שמילים לא. לעיתים כדאי לסמוך עליו יותר ממה שבן אדם אומר לך. במיוחד אם תצטרך לבחור למי להאמין. יותר קשה לגרום לגוף לשקר ולא סתם מבחני פוליגרף קיימים בעולם.

ראו גם: 10 טריקים פשוטים ויעילים לשיפור הזיכרון

וכמובן, הנושא של שפת גוף מספק חומר נפלא לספר. כן, עוד ספר בנושא. הפעם לייל לונדס היא זו שהנפיקה לעולם את התובנות שלה בספר “How to talk to anyone“. יש מצב שתכירו כבר כמה מהעבר אבל תמיד טוב להיזכר. לדבריה, אתה יכול ללכוד תשומת לב בצורה אפקטיבית, בלי לצייץ מילה. הנה כמה מהטכניקות המומלצות:

1. לא לחייך מיד מאוזן לאוזן

כאשר אתם נתקלים באדם, אין טעם ישר לחייך אליו. עדיף לחכות שנייה, לבהות בו טיפה, לקלוט את מבטו ורק אז לחייך ממש יפה מאוזן לאוזן. למרות שדחיית החיוך הוא עניין של שנייה, האקט הזה ישכנע אנשים שהחיוך שלך אמיתי ואישי עבורם ולא סתם. החיוך האיטי יותר מעלה את מפלס האמינות וכנראה, יקרב אנשים אליך יותר.

2. מבט דביק

אל תפסיק לנעוץ מבט ממושך בפרטנר ממולך. כן, ההמלצה הזו טיפה קריפית לטעמי אבל נו שיהיה. הסופרת ממליצה שתמשיכו להתבונן באדם שמנהל איתך שיחה כאילו דבק מגע מחבר בין העיניים שלך לשלו. גם אחרי שהוא סיים לדבר, תמשיכו להביט לתוך עיניו ואם אתם מפנים ראש מתישהו תוך כדי, לאט לאט.

3. מבט קופץ

כשאתם נמצאים בקבוצת אנשים ויש אחד שמעניין אותך, מומלץ להביט לעברו מדי פעם. זה ישדר שאתה מתעניין בתגובות שלו. מצד שני, אין זה מנומס לא להביט לעבר זה שמדבר. רצוי כן להביט לזה שמדבר אבל כשהוא מסיים משפט לחזור להביט לאדם שעניין אותך באמת. אבל לא לנעוץ מבט ממושך מדי לאובייקט שמרתק אותך אחרת הוא יחוש אי נעימות.

4. יחס כמו לתינוק

אנשים מאוד רגישים לאופן בו הצד השני מגיב אליהם. כשאדם חדש נכנס לחדר תוודא שכל הגוף שלך מופנה אליו, תרעיף עליו יחס ואת מלוא תשומת לבך כאילו היה תינוק קטן. זה ישדר לו שהוא מאוד מיוחד בעיניך. זה יחקק אצלו לזמן ממושך.

5. לא לזוז

אם אתם רוצים להיראות אמינים מול מישהו אל תזוזו. כלומר, כמה שניתן. לא להתגרד, לגעת בפנים, לנוע בכסא, כלום. הביטו בו ישר לעיניים ותשמרו על יציבות פיזית. אחרת הוא עלול לחוש שאתה משקר או מרטט. נסו להיראות כאילו זה כל מה שמעניין אתכם כעת, האדם מולכם. ונסו לחוש ככה באמת.

6. “להיתלות בשיניים”

נשמע קצת מאזוכיסטי אבל הכוונה היא לדמיין כל פעם שאתם עוברים דרך הדלת שאתם נועצים שיניים במקום הכי גבוה בדלת. המטרה היא לעמוד זקוף מאוד, לתת לגוף לעמוד עם ביטחון שכל שריר בפנים יעמוד נכון ולחייך למי שצריך. חשוב שכל הגוף שלכם ישדר נינוחות ויציבות וזו כנראה, הדרך להשיג זאת. בסוף זה יהפוך להרגל.

7. דמיינו שחבר חדש הוא ישן

כאשר אתם פוגשים אדם חדש בחיים, היראו והתנהגו כאילו הוא חבר טוב שאתם מכירים, מכבדים ואוהבים. מתברר שאם הגוף יאמין לזה, השני יחוש זאת ואהבה תגרור אהבה, כבוד יגרור כבוד וכבר הקשר יתחיל ברגל ימין.

דרך Business Insider

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן