דף הפייסבוק של דומינוס נפרץ: תגובות הגולשים קורעות

המתקפות על ישראל לא מסיימות ברקטות מעזה, והפלסטינים מנסים לפגוע ביממה האחרונה גם ברשת הישראלית, עם דגש על דפי פייסבוק פופולריים. אמש נפרץ “סטטוסים מצייצים” (שכבר חזר מאז לפעילות מלאה) כמו גם עמודים פופולריים נוספים בפייסבוק העברית.

לפני זמן קצר הצטרף לרשימת העמודים הפרוצים גם עמוד הפייסבוק של דומינוס ישראל.

העמוד הפרוץ נראה כמו שעמודים פרוצים בדרך כלל נראים: תמונות שמנסות להאדיר את החמאס ולהקטין את ישראל עם כתובות שטנה נגד ישראל בעברית, אנגלית וערבית.

את אלה שעוקבים אחרי העמוד זה לא הפחיד. גולשים ישראלים התחילו להגיב בהמוניהם בעמוד של דומינו’ס כדי להראות לפורצים שיש גבול לכל תעלול, ושהם לא יתנו לטרור הפייסבוקאי להכניע את חוש ההומור שלהם. הפורץ ניסה להפחיד אבל בסופו של דבר יצא חומוס.

עוד מאורע ביזארי שנרשם במהלך הפריצה: מי שהוא כנראה הפורץ החליט לענות לגולש ששאל מתי מתחיל הערב משחק הגמר של המונדיאל.

דומינוס כבר השתלטו מחדש על העמוד והחזירו אותו לפעילות מלאה. ברשת הפיצריות לא מתביישים בפריצה הזאת. להיפך. דובר הרשת עמי קרסו שלח כמה צילומי מסך של תגובות הגולשים לעיתונאים כדי להתגאות בתגובות הגולשים. “עמוד הפייסבוק הפך להיות המקום בו הישראלים מסתלבטים על המציאות שלנו בימים האחרונים”, הוא כתב.

כעת, כשהעמוד חזר לקדמותו, יש גם כמה גולשים שהביעו תרעומת על ההשתלטות מחדש. הם טוענים, כנראה קצת בצדק, שהיה הרבה יותר מעניין שם כשהוא היה פרוץ:

תודה לאילן גלר ול-Lior Tahori על הטיפ!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן