הסטודנטית הזו שלחה בטעות תמונת עירום לאבא שלה

“אלוהים אדירים, איך אפשר לבטל הודעת טקסט!!”, שאלה אתמול ניג’ה, סטודנטית אמריקנית צעירה, את חברי הטוויטר שלה. מסתבר שהיא שלחה בטעות תמונת עירום שלה לאביה במקום לבחור אליו התמונה המפתה יועדה במקור. אופסי.

ראו גם: כמה מהר יכולה תמונת עירום להתפשט באינטרנט?

מה שקרה אחר כך היו כמה שעות של זהב אינטרנטי: ניג’ה, שלא ממש יודעת מה זה “פרטיות”, שיתפה עם קהל עוקביה בטוויטר ובאינסטגרם את כל מה שעבר עליה בעקבות התמונה הזו. היא פירסמה הודעות כועסות של אביה שדרש להבין במה מדובר, סיפרה שהיא מסננת את השיחות שלו ואפילו צילמה אותו מגיע בכעס לביתה ודורש להיכנס:

הטעות

הכעס

השיחות שלא נענו

האכזבה המשפחתית

הכניסה הביתה

רבים האשימו את ניג’ה בזיוף כל הסיפור הזה. זו האשמה די הגיונית: למה שבחורה תחלוק עם כל האינטרנט ואישתו את הפאדיחה האישית שלה עם אבא שלה, שפתאום נאלץ לראות את הבת שלו כאדם בוגר ומיני?

ניג’ה עצמה מכחישה בתוקף את הטענות. “צייצתי את הציוץ הזה כשהיו לי רק 800 עוקבים וחשבתי שיעשו לו רק ריטוויט אחד. לא חשבתי שזה יתפוצץ ככה אז שתקו”. לעוקביה החדשים היא גם הסבירה ש”מי שמכיר את הציוצים שלי יודע שאני תמיד מצייצת על הכל. זו אני”.

חיטוט קצר בתמונות של ניג’ה מגלה שאכן מדובר בבחורה שאוהבת לחשוף את עצמה ואת חייה ברשת, עם היסטוריה של סלפיז בלבוש מינימלי. אז היא תתגבר. השאלה היא מה יעשה אבא’לה.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן