זה מה שכתבה אשתו של השר בנט על השר יאיר לפיד בפייסבוק

כאילו שאין מספיק מלחמה בחוץ – אתמול נפתחה חזית נוספת בחילוקי הדעות השוררים בין שר האוצר יאיר לפיד לשר הכלכלה נפתלי בנט כשגילת בנט, אישתו של נפתלי, הגיבה בעמוד הפייסבוק של לפיד. זו לא היתה תגובה אוהדת.

את צילום המסך (אשכרה צילום של מסך) העלה עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר לעמוד הפייסבוק שלו. למרבה הצער, דרוקר לא צירף לינק לפוסט אליו הגיבה הגברת בנט, אך הוא כן ציין מאוחר יותר שלשכת בנט אישרה שמדובר בהודעות אמיתיות שהשאירה שם אישתו של שר האוצר, ומעבר לכך ביקשה שלא להגיב.

מה אפשר ללמוד מהתגובות האלה? מעבר לכך שגילת בנט כותבת כמו טוקבקיסטית ממוצעת (לגיטימי, השיח הטוקבקיסטי הוא כבר מזמן חלק מנורמת ההתבטאות ברשת הישראלית) ומאוד אוהבת ותומכת בבעלה (הכי לגיטימי. בכל זאת, בעלה), למדנו גם שבבית בנט מתייחסים ללפיד באותו זלזול שמוכר לנו מביקורות קודמות על שר האוצר: בנט האשימה את לפיד בכך שלקח לעצמו קרדיט על עבודה של מישהו אחר, ובפוסט אחר שפרסמה כינתה אותו “קליפה, פלסטיק, ריקנות, רדידות, פופוליזם, שקר, לפידקיפדיה”. אאוץ’.

היחסים בין לפיד לבנט כבר אינם קרובים כשהיו בימים העליזים של המשא ומתן הקואליציוני, בה השניים הסתחבקו כאחים ופיזרו חיוכים לכל עבר. גולשים רבים שיתפו את צילום המסך הזה והצביעו על קווי דמיון בין התנהגותה של שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, לבין זו של הגברת בנט.

הנה כמה מהשיתופים לסקופ הזה של דרוקר. ליהי לפיד – אנחנו ממתינים לתגובה שלך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן