התוסף הזה מטפל במסיתים בפייסבוק

לא קל לשהות בפייסבוק בימים האחרונים. ההסלמה במצב הבטחוני והעימותים הנמשכים בין יהודים לערבים מביאים גם את אומת הפייסבוק אל מצבי קיצון – והרשת החברתית מתמלאת בהודעות שנאה והסתה (ובכלל לא חשוב של מי נגד מי).

לפני מספר ימים פתח משרד המשפטים קו חם לתלונות על הסתה ברשת, וביקש מהאזרחים להעביר אליו תגובות נוראיות במיוחד בפייסבוק בטלפון או במייל.

תוסף חדש לדפדפן כרום יאפשר לכם לדווח על תגובות פוגעניות בקלי קלות ובלחיצת כפתור אחד. “התוסף למלחמה בגזענות” שהוכן על ידי עמרי אריאב מוסיף מתחת לכל תגובה בפייסבוק לינק “לדווח למשרד המשפטים”. לחיצה על הלינק תפתח מייל חדש שמיועד לקו החם, וכולל את הלינק לתגובה הבעייתית. לכם רק נותר ללחוץ על “שלח”.

את התוסף אפשר להוריד בחינם דרך חנות התוספים של כרום. פשוט היכנסו ללינק הזה ולחצו על הכפתור הכחול עליו כתוב + Free. לאחר מכן תצטרכו לרענן את פייסבוק כדי שהתוסף יתחיל לעבוד.

האם הקו החם של משרד המשפטים יצליח לעצור את שטף הגזענות הוירטואלי של הימים האחרונים? קשה להאמין. התגובות האלה הן חלק מבעיה הרבה יותר עמוקה שהטיפול בה צריך להתחיל בחינוך ובאכיפת החוק. מצד שני, אין באמת סיבה להתלונן על משרד ממשלתי שמנסה לפתור את בעית הגזענות בארץ ולא רק מוסיף שמן למדורה.

מתוך דף גזענים שמדכאים אותי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן