שלושה ישראלים שהצליחו בטירוף בארצות הברית

רוצים גם אתם להצליח בטירוף בעבודה בארצות הברית? צרו קשר עוד היום עם Work in USA, החברה המובילה בישראל להשמת עובדים בארצות הברית

ישראלים רבים חולמים את החלום האמריקני – הצלחה מסחררת במולדת הביג-מק, ראיונות עם ג’יי לנו ומסיבות בניו-יורק; חיים נטולי דאגות בתור העילית שבעילית. הנה שלושה אנשים שהצליחו בטירוף בארצות הברית, כדי שתוכלו לקבל השראה. עם קצת מזל והרבה מאמץ, בפעם הבאה נכתוב כתבה כזאת עליכם.

מירי בן-ארי

מירי בן-ארי נולדה ברמת-גן, בלילה קר בדצמבר 1978. היא למדה מוזיקה מאז שהיתה בת 5 והיתה בת 12 בפעם הראשונה שנגעה בכינור – מאותו רגע, היא והכינור היו בלתי נפרדים. אחרי שירות צבאי ברבעיית המיתר של תזמורת צה”ל, היא התקבלה ללימדים בניו-יורק, באוניברסיטה בשם The New School; מוסד אקדמי מכובד שמתעסק במדעי הרוח והחברה שלו מחלקת לימודי אומנות מפורסמת ומוכרת.

מקור

אבל כמו בכל סרט אמריקאי טוב, מירי היתה צריכה ליפול לפני שהיא זוכה לנסוק מעלה מעלה. כדי לממן לימודים, שכר דירה ניו-יורקי וחיים, בן-ארי הופיעה בלילות במועדונים קטנים, מנגנת שילוב של ג’אז והיפ-הופ על הכינור הנאמן שלה. ההופעות הללו גרמו לה להפסיד יותר מידי שיעורים, והיא נבעטה מהלימודים. העתיד נראה קודר.

אבל בן-ארי לא ויתרה – היא המשיכה להופיע וב-1999 לייבל הקלטות קטן שהתמחה במוזיקת ג’אז חיה הוציא את הדיסק הראשון שלה, ‘סהרה’. הדיסק, שהיה שילוב מבריק של מוזיקת היפ-הופ וג’אז, ונוגן כולו בכינור, לכד את אוזנם של המפיקים בתוכנית טלוויזיה מוזיקלית ברשת BET שפנתה לקהל השחור בארה”ב – הקהל ששמע אותה יצא מכליו, והראפר ג’י-זי הבין לליבם. מאותו הרגע, מירי בן-ארי נודעה בתור כנרת ההיפ-הופ.

מאז כנרת ההיפ-הופ הופיעה לצידו של וואיקליף ז’אן במסע הופעות מוצלח, זכתה בגראמי, והופיעה בפני נשיא ארה”ב ורעייתו מספר פעמים. הילדה מרמת-גן שלא הצליחה לשלם שכר דירה הפכה לאחת מנגנות הכינור המוערכות ביותר בארה”ב ובעולם כולו.

מקור


אורן פלאי

אורן פלאי נולד גם הוא ברמת גן, והחליט להגר לארה”ב בגיל 19. כשהוא עבר לגור בחו”ל, לבד וללא משפחה, הוא בילה את הימים הראשונים בדירה החדשה בלהקשיב לדירה חוקרת ומרעישה בלילות. שנים מאוחר יותר, רעשי הלילה הללו הפכו לתסריט מצליח – אבל לפני שזה קרה, הוא עבד כטכנאי מחשבים, מתכנת ואנימטור.

מקור

נקודת המפנה בחייו התרחשה כשהוא ראה את הסרט “פרוייקט המכשפה מבלייר”, והבין שכל אחד יכול לצלם סרט – כל מה שצריך זה מצלמה וכישרון. הוא התחיל לחקור את נושא רוחות הרפאים, ואז כתב תסריט, רכש מצלמה ידנית והחל לצלם. במשך שבוע שלם הוא צילם שחקנים אלמוניים בביתו והפתיע אותם עם רעשי רקע ואירועים מפחידים. את הצילומים הראשוניים שהיו בידיו לאחר השבוע הזה, הוא ערך במשך שנה לסרט שלם, ואז הציג אותו בפסטיבל סקרימפסט לסרטי אימה – שם, מפיקים מחברת העל פראמאונט ראו אותו, והחליטו לרכוש אותו להפצה.

הסרט, “פעילות על-טבעית”, הרוויח באקרנים 190 מליון דולר, והפך את אורן פלאי לאחד הבמאי המוערכים ביותר בהוליווד. בימים אלו ממש פלאי מפיק את סרטו ה-11, וצפויה לו קריירה ארוכה ומוצלחת בבירת הבידור העולמית.

מקור

אביב נבו

אם תשאלו את חבריו של אביב נבו (שמכנים אותו בחיבה “ויוי”) מה בדיוק הוא עושה, הם יתנו בכם מבט סתום. “הוא משקיע בדברים, אולי..?”. היום ידוע שהונו העצמי, המוערך בכ-500 מליון דולר, הוא תולדה של סדרת השקעות מוצלחות במיוחד בחברות טכנולוגיה ותקשורת בכל העולם, ושהוא מחזיק בנתחים גדולים מענקיות תקשורת כמו טיים-וורנר וטוויטר, אבל אף אחד לא יודע איך הכל התחיל, ונבו לא מספר. הזמן שבין נעוריו בישראל וחייו בצמרת חוג הסילון הוא מסתורין אחד גדול.

מקור

מה שכן ידוע זה שנבו הוא בחור כריזמטי ושנון שנוהג להסתובב בחליפות מחוייטות, וחוג חבריו האקלקטי כולל אנשים מכל קצווי העילית האמריקאית – החל מברוני תקשורת כמו רופרט מרדוק ועד אמנים מצליחים כמו לני קרביץ. כמו כן, קשריו הרומנטיים עם נשים כגון הדוגמנית קייט מוס והשחקנית ז’יאנג ז’יי שכו לדיווחים נרחבים. נבו הוא הדוגמה הטובה ביותר לאדם שהצליח בטירוף בארה”ב, כמו שכולנו רוצים.

מקור

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן