יש משחק יפני חדש שהמטרה בו היא להוריד תחתונים לבחורות

אם אתם אוהבים משחקי וידאו, אולי עדיף שתדלגו על Akiba’s Trip: Undead & Undressed, משחק תפקידים יפני שייצא בעוד חודש לקונסולות הפלייסטיישן. במיוחד אם יש לכם איזשהי רגישות לסקסיזם.

רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותיקראו על שם דמות בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

מטרת המשחק, שיצא ביפן כבר בנובמבר של שנה שעברה, הוא לנקות את רובע אקיהברה בטוקיו משדים שהשתלטו עליו. עד כאן הכל טוב ויפה – רק שהשדים האלה מתחפשים לאנשים, והדרך הכי יעילה לנצח אותם היא לחשוף את עורם החשוף לשמש.

ראו גם: אבן, נייר, מספריים: אתם מול המחשב

מה שבעצם קורה על המסך זה שהדמות שלכם נלחמת בכל מיני דמויות אנושיות (בעיקר של בחורות נאות) ובמהלך הקרב מפשיטה אותן מבגדיהם.

כאן צריך לעצור רגע ולהגיד: יש משחקי מחשב הרבה יותר אלימים והרבה יותר סקסיסטיים שם בחוץ. כך לדוגמה אפשר להזכר ב-RapeLay, סוג של סימולטור אונס שיצא גם הוא ביפן לפני כמה שנים (עד שנגנז בעקבות ביקורת ציבורית). גם האפשרות לשכור את שירותיהן של זונות ואז לרצוח אותן במשחקי GTA השונים יותר מצמררת ממה שקורה במשחק הזה, שמוצג כולו באווירה של סרט מצוייר ומשרה אווירה די ברורה של ביזאר ורוח שטות. יש פה גם עניין תרבותי: הייצוג היפני בכל הקשור לנשים תמימות ותחתונים שונה לחלוטין מהמערבי, עד שלפעמים קצת קשה להבין מה עובר בראש של היפנים כשזה נוגע להלבשה תחתונה נשית. ועדיין, להפשיט שדים שמתחפשים לבחורות? על מה לעזאזל הם חשבו שם?

הטריילר של המשחק כאן למטה מעט ארוך. החצי הראשון שלו הוא סרט אנימציה שמציג את הסיפור, והחלק השני כולל קטעים מהמשחק עצמו, שייצא לפלייסטיישן 3, פליייסטיישן 4 והפלייסטיישן ויטה הניידת:

בגירסת הפלייסטיישן 4 של המשחק תתווסף גם אפשרות להשפיע על המשחקים של גיימרים אחרים דרך הרשת, ולגרום לבחורות אקראיות במשחק להוריד את התחתונים שלהן או לגרום לגשם של תחתוני נשים לרדת מהשמיים. שיא של טעם טוב!

דרך Gematsu

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן