“באבלינג” זה טרנד חדש של בני נוער שהשתן עלה להם לראש

בני נוער נתפסים לעיתים בכל מיני טרנדים שונים ומשונים שגורמים למבוגרים שסביבם להרים גבה בתמהון. טרנד ה-Bubbling החדש יגרום גם למבוגרים המתירנים ביותר לתהות מה לעזאזל עובר לצעירים האלה בראש. באבלינג, שגעון שמיועד לבנים בלבד, הוא השם שניתן לתופעה בה מישהו שותה את השתן של עצמו “ללא תיווך”.

הנה מגיע תיאור גרפי שלא מומלץ למי שיש לו לב חלש: בני הנוער שמשתתפים בטרנד שולפים את איבר המין שלהם, מכוונים אותו לכיוון הפה ומתחילים לעשות פיפי, במטרה שהזרם יכנס להם היישר לפה.

אם זה מצליח – חבריהם (שעומדים במרחק בטוח) מצלמים את ההישג. אם זה כושל אז כל הבגדים מתמלאים שתן וזה די מגעיל. מצד שני, זה כנאה פחות מגעיל מלשתות את זה.

איך הטרנט הזה נוצר? לא ברור. ככל הנראה, מקורו בבדיחה שסיפרו כמה ספורטאי אקסטרים אוסטרליים ל-Vice. הגולש טרוי ווסט סיפר למגזין כי באוסטרליה ה-Bubbling נפוץ מאוד, ועובר מאב לבן כבר דורות רבים. יש לנו הרגשה שהוא לא התכוון לכך ברצינות, למרות שמצד שני לכו תדעו, בכל זאת מדובר באוסטרליה.

אמת או שקר, ה-Bubbling כבר זכה לחיים משלו וכעת הוא אמיתי לגמרי. חלק גדול מהפופולריות הגואה של הטרנד קשורה לשחקן הרוגבי טוד קארני, שפוטר מהקבוצה שלו לאחר שצולם שותה את השתן של עצמו. כדי לתמוך בשחקן האהוב, מעריציו פתחו קבוצות פייסבוק בו הם קראו למנהלי הקבוצה להחזיר את קארני למשחק, וצילמו את עצמם שותים שתן באותה צורה. בפייסבוק ממהרים למחוק את הקבוצות על שלל צילומיהן, אבל עדויות להן עדיין קיימות במקורות רבים ברשת. זהירות, תמונות מגעילות:

ומכאן זה רק עלול להתדרדר. עדיין לא שמענו על מקרים ישראלים של Bubbling, ואנחנו מקווים שהטרנד הזה יפסח על הארץ הקטנה שלנו. בכל זאת, מגעיל פה מספיק גם בלי שתן לפנים.

דרך Jezebel | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן