הבחורה הזו מילאה חידון “עם איזה טיפוס את יוצאת” וקיבלה את תשובת חייה

השעשוע הכי פופולרי ברשת בחודשים האחרונים הם חידונים. “לאיזה סוג של חתול אתה הכי דומה”, “איזו דמות מ”משחקי הכס” אתה”, “האם אתה איש של חורף או קיץ” וכו’ – החידונים האלה נמצאים מתחת לכל עץ רענן, בתדירות שלא היתה מביישת את עורכי מדור “בחן את עצמך” המיתולוגי ממעריב לנוער.

וולי בטין החליט לנצל חידון כדי להציע לחברתו להתחתן איתו. לשם כך הוא נעזר באנשי BuzzFeed, שהסכימו להעלות לאתר חידון עם הכותרת “עם איזה סוג של בחור את יוצאת”. החידון כלל שאלות כמו “מה המקצוע שלו”, “איפה נפגשתם”, “מה החיה האהובה עליו” וכו’ – אך לא משנה מה התשובות שהוזנו אליו, התשובה תמיד יצאה אותה תשובה:

“את יוצאת עם בחור שרוצה להחתן איתך!”, ביחד עם התמונה של וולי מחזיק טבעת, הבהירה לחברה שלו שהבחור שלה רציני ושהוא ישפיע על אחד האתרים המצליחים ביותר באינטרנט כדי להוכיח לה את זה. הוא לא היה צריך לקחת חידון המשך בשביל לגלות את התשובה שלה: כן.

רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותיקראו על שם דמות בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

קצת מוזר בעיננו שהשאלון הזה כלל רק תשובה אחת ולא הציע נישואין רק לאלה שענו את התשובות שמתאימות לקשר בינו ובין הארוסה שלו (כנראה עניין של זמן – להכין שאלון עם תוצאה אחת בלבד לוקח הרבה פחות מכזה שיש בו ריבוי תוצאות). זה בעצם אומר שהוא הציע נישואין לכל מי שענתה על הסקר, לא משנה אם היא חברה שלו או לא.

מצד שני, מי אנחנו שננסה להכניס קצת הגיון בתוך הרומנטיקה האינטרנטית הזאת. שיהיה לזוג המאושר הרבה מזל טוב, עד מאה ועשרים סקרים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן