איפה אנחנו היום- האנרכיה בשער ? או שמא יש לומר (!)

רצף האירועים המתגלגל, שהחל בחטיפתם וברציחתם של אייל יפרח ז”ל , גיל-עד שער ז”ל נפתלי פרנקל ז”ל. אשר שיאו נכון לעכשיו הוא רציחתו של אבו חדיר מפריעות לי הנקודות הבאות יש עוד דברים שמפריעים לי אבל אלה העיקר:

 

המעשה הזה הוא לא מעשה יהודי. והפך אותנו במעשה אחד, לבן דמות אויבינו.

פגיעה מהותית בשלטון החוק לקיחת החוק לידיים – אנרכיה.

קוצר הראיה לגבי הנזק שהמעשה הזה גרם לישראל.

 

מפריע לי מהצד של ערביי ישראל, תגובה אלימה מידית, במקום לתת הזדמנות לרשויות החוק לעבוד ולאתר את האשמים. תחושה של חיפוש הזדמנות להגיב באלימות חבל.

 

אפשר להסיק בעצם מנקודות ב’, ו ד’ שבשני הצדדים יש גורמים אשר אינם מאמינים לשלטון ובשלטון החוק במדינה. ועושים כטוב בעיניהם זהו תמרור אזהרה חמור שיש לטפל בו מיד.

 

 

כתב חיים שיין, במאמר דעה היום בישראל היום במאמר שכותרתו: הגיע הזמן שערביי ישראל יחליטו אם הם אזרחי המדינה: “ממשלת ישראל חייבת בדחיפות להפסיק את גילויי האנרכיה כל אחד יודע מתי האנרכיה מתחילה, אך איש אינו יודע מתי וכיצד היא מסתיימת . ” (…) הוא ממשיך ואומר ראוי גם להמנע מהסתה של יהודים מהצד השני.

 

ולשורותיו אלה של חיים שיין, אני מבקש להגיב אנרכיה יכולה לבוא משני הכיוונים, מעשיהם של מבצעי פעולות תג מחיר גם הם מבשרי בואה של האנרכניה ואי כיבוד שלטון החוק במדינה . ויש להתיחס לתופעות אלה בשני הצדדים באותה חומרה ובאותה תקיפות.

מכל מלמדי השכלתי אוסיף כאן את המשפט הבא: “מִי שֶׁמְּלַמֵּד זְכוּת עַל רָשָׁע, גַּם הוּא נִקְרָא רָשָׁע.” (ספר המידות) רבי נחמן מברסלב ותודה ל  נוי אלון אשר העלתה זאת כפוסט

 

יתכן שאני לא מעודכן אבל איפה המנהיגים הרוחניים של העם הזה איפה הרבנים הראשיים בכל הסיפור הזה? ……. (אשמח לעידכון בנידון אם יש)

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן