קלאוד יאפשר לך לחוות סערה קטנה בחדר השינה

אם אתם טיפוסים חורפיים וסובלים ממזג האוויר הישראלי של שמש כמעט כל השנה, הנה בדיוק הגאדג’ט המגניב והיקר להחריד שילך לקראתכם: רמקול שנראה כמו ענן גשם ומסוגל אפילו לעשות ברקים.

“רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותקבלו אזכור נצחי בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

קוראים לזה Cloud: שילוב של רמקול, מנורה וכיסוי דקורטיבי. כאשר תולים אותו מהתקרה ומתחילים לשמוע דרכו מוזיקה, הענן מתחיל להאיר ממקומות שונים על פי הקצב, וכך נותן לחדר כולו אווירה מעוננת וחורפית. אם תשמעו איתו מוזיקה חורפית ביחד עם מזגן – יש מצב שתצליחו לשכוח לרגע שבחוץ יש שלושים מעלות.

הקאץ’ כאן הוא המחיר: ה-Cloud מיוצר בעבודת יד על פי הזמנה וכולל בתוכו גם חיישני תנועה, והמחיר בהתאם: 3,360 דולרים (למעלה מ-10,000 שקלים), לא כולל משלוח. הרבה מאוד כסף לשלם על רמקול שמבוסס כולו על רעיון עיצובי, ולא כל איכות סאונד.

אם תרצו לחסוך קצת כסף תוכלו לקנות רק את המנורה או רק את כיסוי הענן במחירים נמוכים יותר. או פשוט לחכות כמה חודשים לחורף ולצאת לרחוב ביום מעונן אמיתי כשאתם עם אוזניות על האוזניים.

דרך Laughing Squid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן