לכאורה לפנינו אשה רגילה עם מטריה. אין לכם מושג מה הגשם עלול לעשות לה

לא להאמין עם מה בני אדם בעולם נאלצים להתמודד איתו. האמא הבריטית הזו, ברברה וורד, סובלת מאלרגיה כה חריפה למים וזיעה (אורטיקריה אקוואגנית) שהיא לא יכולה אפילו להתעמל או להתקלח. אם היא תסכן את עצמה היא עלולה לקבל התקף אפילפטי ולהיקלע להלם עמוק שיאיים על חייה.

רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותקבלו אזכור נצחי בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

דמיינו חיים בהם כל פעולה קטנה אסורה עליכם. כביסה, בישולים, לקלח את הילדים שלה, כל זה נאסר עליה. אסור לה להשתמש בחומרים מסויימים שעלולים לעורר את האלרגיה שלה.

איך אלרגיה למים בכלל אפשרית בגוף האדם שרובו מים? מערכת החיסונית אינה מזהה את המים כגורם אלרגי, אלא מדובר בתגובה של המערכת העצבית.
בחולים הסובלים מאלרגיה למים, מגיב העור באופן מיידי לתחושת המים המטפטפים או הזולגים על פניו. התחושה שהמים על העור גורמת לתגובה של פריחה, גירוד ואף התנפחות. במקרה של אלרגיה למים מכונה הפריחה “אורטיקריה אקוואגנית” (AQUAGENIC URTICARIA).

וורד משתמשת בסבון מיוחד עבורה. היא נאלצת לצאת מהבית עם מסכה בשלוף כי ניחוחות חזקים בציבור עלולים לסכן אותה. כשהיא שומעת את ג’ין קלי “רוקד בגשם” היא בעצם מאזינה לשיר מוות. אם היא תרקוד בגשם זה עלול להרוג אותה.

“אני לא יכולה אפילו לקרוא סטטוס עצוב בפייסבוק כי הטלטלה הרגשית שעלול להתעורר, לצד דמעות, יכולות להרוג אותי”. האלרגיה הזו בקושי מובנת לרופאים ויכולה להתפתח במהלך החיים ואף להחמיר. מה שנקרא, שלא נדע.

דרך Buzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן