אחיינה של ח”כ חנין זועבי אומר מה הוא חושב עליה בסרטון חדש

הימים האחרונים הביאו איתם אווירה ציבורית קשה. הכאב הגדול על מותם של שלושת הנערים החטופים הוציאו מאזרחי ישראל תגובות מתלהמות רבות שעדיין לא שככו, ובמקרים מסויימים אף הפכו לפעולות אלימות של ממש.

סביר להניח שגם הימים הקרובים ימשיכו להיות סוערים, עם הפגנות רבות מכל הקצוות של המפה הפוליטית, ויש לקוות שללא ביטויים נוספים של אלימות.

רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותקבלו אזכור נצחי בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

מוחמד זועבי בן ה-16 הוא ערבי ישראלי שעלה לכותרות לפני כשבועיים, בעקבות סרטון התגובה שהוא העלה ליוטיוב בנוגע לחטיפת הנערים. זועבי הצעיר, אחיינה של חברת הכנסת הפרובוקטיבית חנין זועבי, הוא נער שתומך לחלוטין במשטר הישראלי.

לחוטפים הוא קרא אז “טרוריסטים” – מה שהעלה את חמת אפה של קרובת המשפחה שלו, שכינתה איתו “ילדון טיפש ומסכן, מעוות זהות וחסר מודעות, שמרגיש כל הזמן שהוא חייב להתנצל בפני אדוניו החזקים”.

כיום, לאחר שהחטופים הצעירים נקברו והארץ כולה כואבת, מוחמד עדיין לא שינה את דעתו. למרות שהוא כונה “בוגד” על ידי ערבים אחרים, זועבי ממשיך להגן על פעולות ישראל ולצאת בתוקף כנגד כל גילוי אלימות. בסרטון שהעלה הלילה (ה’) הוא מכנה הנער את דודתו חברת הכנסת “בוגדת מסריחה”, וקורא לה “לעוף לעזאזל מהכנסת”.

“כמו שאתם יודעים, יש לנו בפרלמנט הישראלי תומכת בטרור”, הוא אומר בסרטון, בעברית, בערבית ובאנגלית. “היא אמרה עליי שאני ילד טיפש עם זהות משובשת, שמרגיש תמיד שהוא צריך להתנצל בפני אדוניו החזקים. מה שיש לי להגיד לה זה שהיא בוגדת שיושבת בתוך הפרלמנט שלנו ומתנהגת באנטישמיות. אם את לא רואה עצמך כישראלית אין לך זכות להיות בפרלמנט הישראלי. אם את לא ישראלית ואת לא מייצגת אותנו הישראלים, את יותר ממוזמנת לעוף מכאן. אנחנו פשוט לא צריכים בוגדים בפרלמנט שלנו”.

 

בראיון שהוא נתן לתוכנית הבוקר של “קשת” הוא הצטלם כשמאחוריו פוסטר של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, וסיפר שהוא לא מפחד מהמאיימים עליו.

“בסך הכל הבעתי את דעתי, אבל לצערי זה נראה לי הופך להיות, לא רק במגזר הערבי הישראלי אלא גם בכל המדינה שלנו, שאם אתה מביע דעה שהיא נגד הזרם אז וואלה, אתה מקבל על הראש. אני סך הכל הבעתי דעה, אני לא מדבר נגד אף אחד, אני לא מסית נגד אף אחד”, הוא אמר.

על קרובת המשפחה שלו הוא אמר שהיא מסיתה ותומכת בטרור, ואמר שלדעתו המדינה לא צריכה להגן עליה ולתת לה זכויות.

עכשיו צריך לחכות לתגובה של חנין זועבי, שוודאי לא תאחר להגיע, להתבטאות האחרונה של האחיין ה”בעייתי” שלה.

תמונה דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן