סרטון מבריק של קרוננברג ממחיש את הכח של המוח

לא יכולתי להפסיק לצפות בסרט הקצר של הבמאי דיוויד קרוננברג. אין זה סרט טיפוסי, למעשה זהו סרטון של 9 דקות שמראה רק דיאלוג בין בחורה צעירה שרוצה לכרות את אחד השדיים שלה ואדם מולה, שאנחנו לא רואים, שאמור להיות הרופא המנתח אבל לא ברור אם הוא בכלל פסיכיאטר. שווה לכם לראות. ולא, לא בגלל הציצי.

“רוצים שהשם שלכם יהיה חקוק לעד בספר? תמכו בקמפיין המימון המון לתרגום “נטופיה” לאנגלית ותקבלו אזכור נצחי בספר יחד עם עוד תשורות מגניבות >> (מודעה)

מה שבטוח, השיחה הזו מהפנטת והיא מוכיחה שלא צריך תקציב עתק כדי ללכוד תשומת לב או להביא אותה ביצירה מרתקת ואיכותית. האשה מתעקשת שחרקים מטיילים לה בתוך השד ולכן הדרך הנכונה להיפטר מהם זה פשוט לכרות את השד.

פעולה זו לדבריה תסב לה אושר עצום. האדם ממולה מנהל איתה שיחה מעניינת, חודר למוחה, מנסה להבין את הלוגיקה שלה.

הסרט הזה, The Nest, הבליח בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ברוטרדם שהקדיש את עצמו לפועלו של קרוננברג. היוצר שיקף בעבודותיו עד כה לא מעט את היחסים בין אשה, גוף, מוח, טכנולוגיה ותקשורת. הייתי בטוחה שבסוף הוא יצליח לשכנע אותה שאין שום בעיה איתה אבל לבמאי היה רעיון אחר, מתברר. בעקבות הסרט נותר דיון בין המגיבים לגבי הפואנטה. מה שבטוח, אם חרקים “יטיילו לי בשד”, ישר אקרא למדביר.

דרך Sploid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן