הפשע משתלם: האסיר הלוהט זכה לחוזה דוגמנות

בימים אלה ג’רמי מיקס נתון עדיין במעצר, לאחר ששוטרים לכדו אותו עם כלי נשק. לא ברור עדיין עוד כמה זמן יישב מיקס במעצר בחשד להשתייכות לכנופיה ואם השופט ישלח אותו (לא בפעם הראשונה בחייו) לבית הכלא, אך דבר אחד דווקא כן ברור: כשיצא בחזרה אל העולם תעמוד בפניו קריירה חדשה ומזהירה כדוגמן בזכות תהילת הרשת שלו.

מיקס, במקרה ופספסתם, הוא “האסיר הלוהט” ששיגע בימים האחרונים את הרשת. תמונת המעצר שלו הועלתה לטוויטר של משטרת סטוקטון ולאחר מכן גם לפייסבוק, אז גילו הרבה מאוד גולשות עובדה שקשה להתעלם ממנה בקשר למיקס: הבחור הזה ממש, אבל ממש ממש פוטוגני.

לאחר שהתמונה זכתה לאלפי לייקים, הגיעו גם הגורמים המסחריים. ב-TMZ מדווחים כי סוכנות הדוגמנות Blaze Models הציעה לפושע חוזה דוגמנות בשווי 30,000 דולר. בנוסף, האסיר כבר השיג לעצמו סוכנת שתדאג מעתה לצד הזוהר של חייו.

לשם ההגינות נציין שהיו גולשות שכבר הבינו זאת קודם:

דרך טוויטר

דרך טוויטר

למרות העיניים הבהירות והמבט הנוגה שלו, מיקס אינו טלית שכולה תכלת. בעברו הוא אכן השתייך לכנופיות וישב כבר בכלא בעברו. עם זאת, כיום הוא טוען בתוקף שהימים האלה כבר מאחוריו, ושהמעצר הנוכחי הוא בסך הכל אי הבנה גדולה. לטענתו, כיום הוא כבר נשוי + ילד, וכל חייו מושקעים במשפחה שלו בלבד.

אם הוא אכן ייצא מהמעצר בקרוב, הוא כנראה באמת יוכל להתחיל לדאוג למשפחה שלו בעזרת העבודה החדשה שלו. עם זאת, 30,000 הדולר שהוצעו לו הם כאין וכאפס לעומת הסכום הדמיוני של 1.1 מיליון הדולרים שרשויות החוק דורשות כדי לשחרר אותו מהמעצר בערבות – מה שאומר שיקח עוד קצת זמן עד שנראה את הפרסומת הראשונה בכיכובו של העבריין הכי לוהט באמריקה.

דרך The Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן