הייתי רוצה לצחוק עליו: פוסט מטלטל ומעורר השראה של מיכל על הסרטן שלה

הרגע בו מודיעים לאדם שהוא חולה במחלה קשה אינו רגע נעים. להתמודד עם המחלה הנוראית גם זה לא כל כך סימפטי. ולמרות זאת, מיכל אבידור, אמא צעירה שגילתה לפני שנתיים שיש לה גידול סרטני במוח (דרגה 2, מה שהיא מגדירה “הרע במיעוטו”), חשפה את הרגע הזה בפוסט מלא אופטימיות בחשבון הפייסבוק שלה.

הפוסט המאוד מרגש ומאוד אנושי הפך במהרה לוויראלי.

זו הפעם הראשונה בה מיכל כותבת על הסרטן שלה בפייסבוק. עד כה היא פרסמה כמה טקסטים על המחלה בעמוד היוצר שלה באתר “גיבור תרבות” (שם היא גם לומדת כתיבה), אך הטקסטים האלה היו הרבה פחות ישירים מהפוסט הזה.

זו החלטה מפחידה בהחלט, אבל הסרטן הוא משהו שאסור לגעת בו משום מה, וזה מרגיז אותי”, סיפרה לנו מיכל על הרגע בו החליטה לפרסם את הדברים: “הייתי רוצה לצחוק עליו, לבעוט לו בפנים מנקודת מבט של אישה, אמא צעירה שאשכרה מפחדת פחד מוות קודם כל מהקרחת”.

היא לא ציפתה שהפוסט שלה יהפוך לוויראלי. “זה מטורף!”, היא אומרת על התגובות הרבות, ומבטיחה להמשיך ולשתף את הסיפור שלה ואת ההתמודדות שלה, “לפעמים בצורה הומוריסטית ויהיו פעמים שאחפור בנפש, כי זה חלק מזה”.

האיחול הראשון שלנו למיכל הוא קודם כל הרבה בריאות – ומיד לאחר מכן שתצליח לשמור על האופטימיות ועל נקודת המבט הזו, שוודאי תעניק לאנשים רבים, בתוכם חולים נוספים, הרבה מאוד השראה וכח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן