פוליש – מחיים את הרצפה מחדש

פוליש – מחיים את הרצפה מחדש

אם הסתכלתם לאחרונה על הרצפה והיא נראתה לכם ישנה ודהויה ואפילו מוזנחת, הגיע הזמן לקבל החלטה האם לקנות אריחים חדשים ולשכור אנשי מקצוע שיתקינו אותם בכל הבית או האם מעוניינים לחדש את הרצפה באופן זמני וזאת על ידי פעולת פוליש.

 

קצת על הפוליש

יש סוגים שונים של פוליש וחשוב להתייעץ עם מומחה בתחום באשר לסוג המתאים ביותר לרצפה בביתכם. יש לקחת בחשבון כי פעולת ליטוש ופוליש אינה מתאימה לכל האריחים ואם אריחי הקרמיקה או הגרניט פורצלן שלכם נראים ישנים ויש אינספור סדקים וכתמים שחורים אותם אין אתם מצליחים להסיר, כנראה שתצטרכו להחליף את האריחים. לגבי כל סוגי מרצפות האבן והשיש, לא צריכה להיות בעיה וניתן לעשות להם פוליש וליהנות מהמראה המבריק ומעורר הרושם שאפיין את האריחים בעבר. חשוב לדעת שחובה להתאים את חומרי הניקוי לאריחים עליהם מעוניינים ליישם את פעולת הפוליש ושימוש בחומרים שאינם נכונים יכולים לגרום לנזק משמעותי לאריחים.

 

פוליש לאחר שיפוץ

שיפוץ הוא דבר נפלא, הבעיה היחידה היא שפעמים רבות אנשים אינם יודעים כיצד לנקות את הרצפה ושאר הבית לאחר פעולות השיפוץ ויוצאים עם סוג של מפח נפש שאינו מאפשר להם ליהנות מהתוצאות של השיפוצים. כיוון שבדרך כלל שיפוצים מותירים אחריהם כתמי צבע וחומרים שונים על הרצפה, שאריות של חול, בטון ועוד חשוב לשכור את שירותיה של חברה שמספקת שירותי ניקיון לאחר שיפוץ שמשולבים עם גימור של הפוליש שמבריק את הרצפה. לאחר ניקיון יסודי של החלונות ושאר חלקי הבית ולאחר טאטוא של האבק מהרצפה פעולת הפוליש תבטיח רצפה נקייה, חלקה ובעלת מעטה מלא ברק.

 

לסיכום, רבים תוהים מה הם יעשו לגבי רצפת הגרניט פורצלן שלהם, מה הם יעשו לגבי רצפת הפרקט, מה ניתן לעשות לגבי חדר המדרגות ואיזה סוג של מירוק הוא המתאים ביותר לסוג האריחים בביתם. כאן חשוב להזמין מומחה מטעם החברה על מנת שיבחן את סוג האריחים, סוג הרצפה בחדר המדרגות והמצב שלה וימליץ על סוגי הפוליש, הליטוש והניקיון לכל סוג של רצפה.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן