20 אתרים רספונסיביים יפהפיים

מוגש באמצעות folyou, כלי חדשני להקמת אתרי אינטרנט מקצועיים במהירות, קלות ובעלות נמוכה. folyou מכיל את הכלים המתקדמים ביותר לעדכון, עיצוב וקידום האתר בגוגל ליצירת אתר מקצועי, עובד שמוביל לפניות. נסו עכשיו

פעם לעצב אתר אינטרנט היה עניין די פשוט. כל עוד המעצב שעליו הוטלה המשימה היה מוכשר ועבד קשה, רוב הסיכויים היו שהאתר יראה טוב תמיד – פשוט כי פעם היינו נוהגים לגלוש ברשת רק מהמחשבים האישיים שלנו, מה שאומר שגודל המסך בו היינו משתמשים היה די צפוי.

היום הרשת כבר לא עובדת ככה. גולשים יכולים להשתמש במחשב אישי, בטלפון סלולרי, בטאבלט ואפילו בטלוויזיה – מכשירים שונים עם גדלים שונים לגמרי של מסכים. למעצבי האתרים מדובר בבעיה: לעצב אתר למסך הקטנטן של הסלולרי זה לא אותה עבודה כמו לעצב אתר למסך 24 אינץ’ של המחשב הביתי.

לשם כך נולדו האתרים הרספונסיביים: אתרים שיודעים להתאים את עצמם לגודל התצוגה באופן דינמי, ולשנות את התצוגה בהתאם (כך לא צריך כבר לבנות מספר אתרים שונים לכל פלטפורמה ואפשר להשתמש באתר אחד רספונסיבי). כך לדוגמה, גם “חורים ברשת” הוא אתר רספונסיבי. אם אתם גולשים דרך המחשב, נסו לשנות את גודל חלון הדפדפן שלכם וראו איך העיצוב משתנה בהתאם בזמן אמת.

הנה דוגמאות לעוד 20 אתרים רספונסיביים יפהפיים. לכל דוגמה צרפנו שתי תמונות – אחת שמראה אותו “פתוח”, במצב הגדול ביותר שלו, והשנייה “סגור” על המצב הצר ביותר (מה שתראו במסך הסלולר).

1. החצר האחורית

2. Magic Hat Brewin Company

3. וונדיז

4. GoUnder הלבשה תחתונה

5. סופר חברתי

6. אתר התחבורה הציבורית של לונדון

7. Firebox

8. סטודיו Gorillot

9. אתר התיירות של אורגון

10. ניסני חדד תכשיטים

11. פוליטי.קום

12. מסעדת Icehouse

13. Hubspot

14. אוניברסיטת Drexel

15. Travel York

16. סתיו תכשיטים

17. בית לחם

18. אמיר דדון

 

 

19. Sequence

20. Wired

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן