כך הגיב מגיש הטלוויזיה למראה הכתבת בביקיני

אנה גיליגן, כתבת ערוץ Fox 5, היתה במבוכה. היא נשלחה לסקר מתקנים חדשים בפארק שעשועים, ולצורך שידור חי הוחלט שהיא תרד באומגה אל תוך אגם. בארון התלבושות של הרשת אין ממש חליפה שמתאימה לבריכה, ולכן נאלצה אנה להוריד את הבגדים ולהשאר בביקיני בלבד.

ראו גם: ביקיני הפטמות מאפשר לך ללכת עם ולהיראות בלי

בינתיים, באולפן, השדרן גרג קלי לא הצליח להסתיר את התלהבותו*. “בביקיני! כמו בסרטים!”, הוא צווח בהתפעלות כשהמצלמה צילמה את הכתבת גולשת מטה. לאחר שהיא חזרה לעמוד מול המצלמה הוא לא הפסיק להחמיא לה על “בגד הים היפה”, וניסה למצוא סיבות להשאיר אותה ואת גופה החצי עירום בפריים, גם אחרי שהכתבת כבר סיימה את האייטם וניסתה להעביר את השידור לאולפן.

אנה עצמה היתה נסערת בלבד מהקפיצה למים, כך שלא ממש שמעה את ההערות של גרג (או ששמעה והתעלמה באלגנטיות), אבל מי שלא הצליחה להסתיר את תדהמתה היתה רוזנה סקוטו, השדרנית שישבה לצידו של גרג באולפן, וביקשה ממנו “להשאר הולם”. לאחר שהשידור חזר לאולפן גרג הסתכל עליה בחיוך ואמר לה “אל תסתכלי עליי במבט הזה”. הולם!

יהיה מי שיאמר שההערות של גרג הן לא ממש הטרדה מינית אלא סתם מחמאות בטעם רע, אחרים יאמרו שזו הדגמה מדויקת של תרבות האונס. אולי זה נכון – אבל אין ספק שאין ממש מקום לסוג כזה של מחמאות בטלוויזיה, ושגם אם גרג אינו מטרידן מיני אז לכל הפחות הוא דוש על.

זו לא ההסתבכות הראשונה של גרג קלי. ב-2012 האשימה איתו אישה באונס – טענה שנדחתה בסופו של דבר על ידי התובע המחוזי שהחליט לא להגיש כתב אישום נגד השדרן.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן