זה הסיפור האמיתי מאחורי ערכה “נגד אוננות” שהפכה ויראלית בטוויטר

הורים, רוצים לוודא שהילד שלכם לא יתפתה לשפוך את זרעו לשווא? ערכת ה-Anti-Masturbation Cross, שהפכה בסוף השבוע ללהיט גדול בטוויטר, היא המוצר בשבילכם: מוצר שלא יאפשר לילד שלכם להשתחרר מתנוחת צלב, וכך ישמור עליו מאוננות.

ראו גם: כך הגיב מגיש הטלוויזיה למראה הכתבת בביקיני

רגע, מה?

הדיון על המוצר המהפכני הזה התחיל אצל משתמשי טוויטר שפרסמו אותו יחד עם ההאשטג #StopSatan2014, ככל הנראה בביקורת סרקסטית על הנוצרים ההזויים שהמציאו את המוצר הזה. המוצר המוזר במהרה פורסם שוב ושוב במיקרו-רשת-חברתית, וגולשים רבים אמרו שמדובר במוצר מזוויע, ששימוש בו הוא התעללות בילד ושגם הכתובית “לגילאי חמש במעלה” שמצויינת בפרסומת מסמלת על כך שמהנדסי המוצר לא ממש יודעים מתי ילדים מתחילים להתבגר מינית.

החדשות הטובות: המוצר הזה לא אמיתי. במקור הוא הופיע כבר ב-2013, בדף פייסבוק סאטירי בשם “עצרו את האוננות עכשיו!” (הדף המקורי כבר הוסר מהרשת החברתי, אך צצו לו כמה תחליפים). עמוד הפייסבוק נועד לבקר את האובססיה המשונה של הנוצרים בנוגע לאוננות, והמייסד שלו אמר דאז לכתב CNN שראיין אותו ש”בעזרת השם, יום אחד אוננות תהפוך ללא חוקית”.

זה כמובן לא עצר את כל מבקרי הנוצרים הארכי שמרנים ליפול בפח שהיה אמור בכלל להפיל את אלה שהם מתנגדים אליהם. מצד שני, הסיפור המוזר הזה לפחות החזיר את הצלב הזה לכותרות – ככה שגם מי שפספס אותו בפעם הראשונה יכול לראות את המוצר הגאוני הזה.

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן