הקיצ’יות, המגוחכות והנדושות: מתנות לאורחים בחתונה שכנראה תראו בקיץ הקרוב

אם גם לכם יש תאריך לחתונה בקיץ הקרוב, אז ראשית כל מזל טוב. ושנית, סביר להניח שגם אתם תעמדו מול המדפים ותערכו דיון מעמיק ורציני לגבי המתנה שאתם עתידים לתת לכל אורח בחתונה שלכם. למה? כי מדובר בטרנד הכי אופנתי כיום. מתנות לאורחים בחתונה נחשבות must. השאלה היא: מה תרצו לתת להם? במה תרצו לפנק אותם? האם אתם מעדיפים מתנות מסורתיות ונדושות? או שאתם בקטע הקיצ’י? ואולי גם אתם רוצים לנסות להיות מקוריים ולחפש כל מיני גימיקים לא שגרתיים? אז בין אם המתנות הבאות יהיו לאורחים בחתונה שלכם ובין אם זה יהיה בחתונות אחרות שמן הסתם תבלו בהן בקיץ הקרוב, סביר להניח שלא תוכלו לפספס אותן.

 

המתנות הנדושות והנצחיות

בתחום המתנות הנדושות נמצא בדרך כלל בראש ובראשונה את אותן סוכריות דרז’ה האלמותיות. סוכריות השקד הללו ובצורתן המודרנית יותר שוקולדים קטנים, הן כמעט יצירת קאלט. וכשהן עטופות בתחרה הפשוטה הן לגמרי מזכירות חתונות של פעם. יש הטוענים שלמצוץ אחת כזו, שהייתה שייכת לכלה, זו ברכה לזוגיות. אז קדימה, פנקו את החברים הרווקים והרווקות שלכם בהזדמנות למציאת את החצי השני שלהם.

 

צמוד לסוכריות הדרז’ה נמצא את ספר התהילים הקטן או כיפה עם כיתוב אישי. מתנות לחתונה, ובפרט אם מדובר בחתונה הלכתית של זוג חילוני, יקבלו ערך מוסף מדליק במקרה זה. אפשר לשלשל את הספר לשקית אורגנזה קטנה ואפשר ללכת עם הרעיון עד הסוף: ספר תהילים כמחזיק מפתחות.

 

ואם אין לכם כוח לחשוב יותר מדי ואתם רוצים ללכת על המזכרת הרגילה ואולי הנפוצה ביותר בשנים האחרונות, צלם של מגנטים יסגור את הסיפור בקלות. מקורי זה כבר מזמן לא, אבל כולם יהיו מרוצים וזה העיקר.

 

המתנות לאורחים הקיצ’יות

חתונה זה דבר קיצ’י, מה לעשות, אז להשלמת האווירה אפשר לתת לאורחים מתנות קיצ’יות. הגבר בדרך כלל פחות מתלהב, הבחורה מן הסתם תלחץ בכיוון. אז אם מתחשק לכם ללכת על הכיוון הרומנטי הקיצ’י, לכו נגיד על פרחי סבון ריחניים שמוצבים על גבעול. כל פרח, בונבון. עוד במחלקת הנדוש והקיצ’י נמצא את המגבת הקטנה שמעוצבת בצורת עוגת לב מיניאטורית וכמובן את העציצים האישיים.

וכמובן שבראש המזכרות הקיצ’יות ניצבות להן בגאון קופסאות בצורת חתן וכלה או לב ממולאות בשוקולדים וסוכריות, בובות בצורת חתן וכלה, תיק שוקולדים, דלי סוכריות עם דמויות חתן וכלה הבוקעות מתוכו, ובעצם כל מה שמכיל וריאציה כזו או אחרת של חתן וכלה או לב (או גם וגם). קיצ’י אמנם אך חמוד ויפה.

 

המתנות המגוחכות והמקוריות יותר

כולם רוצים להיות מקוריים, גם אם זה גורם להם לתת מתנות קצת טיפשיות, או “גימיקים” כמו שאוהבים לקרוא להם. אז אם הוזמנתם לחתונה ונתקלתם במזכרות לאירועים שגרמו לקהל המבוגר יותר בחתונה להרים גבה הסבירו להם שזה הטרנד היום, ושיזרמו. בקטגוריה זו נמצאות כל מיני מתנות כמו כפכפים, מאוורר מיני עם כיתוב זוהר על הלהבים, כוס צ’ייסר ממותגת, בועות סבון, מניפות אישיות, צעיפים, משקפי שמש, כובעים ושאר אקססוריז.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן