הגודל כן קובע: תנועת הבתים הזעירים

אם אתם חושבים כמונו, בטח תרצו לראות את הסרט הזה: TINY, שמתעד את המסע של כריסטופר סמית׳ בבניית בית קטנטן, וסוקר על הדרך את התנועה לבניית בתים קטנים כדרך לחיים אלטרנטיביים. אנחנו ראינו את הסרט וממש ממש ממש נהנינו.

לאחר עשור של טיולים, כריסטופר מתקרב לגיל 30 ומחליט שהגיע הזמן להתביית. הוא קונה חלקה של 20 דונם בהרים בקולורדו, וביחד עם חברה שלו מרת (Merete), הוא יוצא למסע של בניית בית קטנטן, למרות שאין לו נסיון קודם בבנייה.

ב40 השנים האחרונות גודל הבית הממוצע בארה״ב הכפיל את עצמו. עם זאת, בשנים האחרונות, אנשים רבים מנסים ליצור מחדש את החלום האמריקאי באמצעות ערכים של קיימות, גמישות, עצמאות כלכלית ואיכות חיים, על פני גודל הבית ושעבוד למרוץ. אנשים אלו, ״דרים זעירים״, חיים בבתים שהם קטנים ממגרש החניה האמריקאי הממוצע, ולעיתים קרובות בונים את הבית על גלגלים כדי להתחמק מהגדרות מורכבות של אישורים וחוקים עירוניים. הסרט לוקח אותנו לביקור בשישה בתים וסיפורי חיים של אנשים שבחרו אחרת.

זהו סרט שעוסק בשאלה מהו בית, מהי המשמעות של להתיישב, מה החשיבות של המקום בו אנו בוחרים לחיות, ומה קורה כשאנו מתחייבים למשהו שמעולם לא עשינו.

אם תרצו לצפות בו, אפשר להשכיר או לרכוש אותו כאן –

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן