משרד פרסום אקזקטיב – Exactive

אקזקטיב הוא אחד ממשרדי הפרסום הבולטים, ובעיקר החדשניים, הפועלים כיום בארץ. בין לקוחות המשרד : IBM , ארומה והמכללה למנהל וחברות מובילות נוספות.

מדובר במשרד פרסום המשלב דיגיטל עם פעילות במדיה מסורתית, מתמחה בשניהם ובעיקר ביצירת סינרגיה בין התחומים, זאת תוך הקפדה על דיוק מירבי (Exact Marketing) בפעילויות הפרסום והשיווק, דיוק שבזכותו האסטרטגיות השיווקיות והפרסומיות שנבנות ומבוצעות עבור לקוחות המשרד, מאופיינות באפקטיביות מקסימלית.

בראש המשרד עומדים נוה קרניאל ואון יבין, שני אנשי פרסום ושיווק וותיקים ומנוסים, בעלי ידע יוצא דופן בכל הקשור לפרסום במדיה הדיגיטלית. גם שאר חברי צוות המשרד ב Exactive מתאפיינים ביכולות מרשימות, איש איש בתחומו, וכן בניסיון עשיר, עובדה שמסייעת ללקוחות המשרד להפיק את המקסימום מתקציבי השיווק ולהשיג את המטרות השיווקיות והפרסומיות שהציבו לעצמם, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

מאילושירותיםנהניםלקוחותאקזקטיב?              

משרד פרסום אקזקטיב מציע ללקוחותיו הרבים מגוון רחב של שירותים באמצעותם מורכב עבור כל לקוח הסל האופטימלי עבור הצרכים שלו. בין השירותים, שבכולם מפגין המשרד רמה גבוהה במיוחד: תכנון קמפיינים שיווקיים והוצאתם לפועל, בניית פלטפורמות דיגיטליות, רכש מדיה, שיווק ברשתות חברתיות, הקמת אפליקציות מובייל, פרסום באינטרנט ועוד.

הקמפיינים השיווקיים של משרד פרסום אקזקטיב מבוססים על חקר שוק מדויק ומעמיק ועל תכנון מדויק לא פחות, כך שהם נהנים מתועלת מקסימלית בעלות מינימלית, בין אם מדובר בתהליך לטווח ארוך ובין אם בקמפיין נקודתי.

גם בניית הפלטפורמות הדיגיטליות והקמת האפליקציות לסלולר נשענת על תכנון מדויק ומדוקדק כמו גם ניסיון עשיר. הפלטפורמות והאפליקציות שמוקמות על ידי Exactive מבוססות על הטכנולוגיות החדשניות ביותר שיש ומתאפיינות בעיצוב בעל נוכחות מרשימה – ולקוחות המשרד, באופן טבעי, נהנים מיתרון בולט על פני שחקנים אחרים בתחומם.

גם בכל הקשור לרכש מדיה ולניהול מדיה נהנים אנשי אקזקטיב מניסיון נרחב, שבא לידי ביטוי הן ביצירת המסרים האפקטיביים ביותר בכל מדיום ומדיום (בין אם זה האינטרנט, בין אם זה הרדיו ובין אם זו העיתונות המודפסת או הטלוויזיה) והן בתכנון מושכל של פריסת המשאבים בין האפיקים השונים בהם מומלץ ללקוח הספציפי לפרסם.

בכל הקמפיינים של משרד הפרסום אקזקטיב באים לידי ביטוי היצירתיות יוצאת הדופן של אנשי המשרד, הדיוק בכל פעולה ופעולה וכן המסירות שלהם לכל לקוח ולקוח – כך שהתוצאה המתקבלת היא תמיד קמפיין אפקטיבי להפליא.

אוןונוהשילובמנצח

מי שמנצח על כל הפעילות הנ”ל ביד רמה הם כאמור און יבין ונוה קרניאל, המנכ”לים במשותף של משרד הפרסום.

און יבין נחשב לפורץ דרך בתחום השיווק הדיגיטלי, ולא בכדי. האופי היזמי, ההקפדה על רכישת ידע חדשני כל העת וההשכלה הפורמלית כעורך דין (בעל התחמחות בכל הקשור לקניין רוחני) הופכים את און לאיש פרסום ייחודי, שלא רק שולט בתחומים הרלוונטיים – קידום אתרים, שיווק אינטרנטי, רשתות חברתיות ועוד – אלא גם מפתח כל העת פתרונות אפקטיביים ויוצאי דופן, לטובת הלקוחות השונים של המשרד, תוך התאמה מלאה בין פתרונות ספציפיים לבין לקוחות ספציפיים.

נוה קרניאל מספק את הצד של האסטרטגיה השיווקית והעסקית, וזאת לאור ניסיונו העשיר בתפקידי מפתח בחברות מובילות. לצד ניסיון מעשי נרחב זה בכל הקשור לתכנון קמפיינים, נהנה נוה מהיכרות מעמיקה כמו גם עדכנית עם עולם הפרסום, ומבטיח ללקוחות המשרד ליווי צמוד, מדויק וקשוב בכל שלב ושלב, מגיבוש האסטרטגיה הראשונית ועד להוצאתן לפעול של התוכניות השונות, לשביעות רצונו המלאה של כל לקוח ולקוח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן