זה כנראה שער מגזין הנשים הכי טוב בעולם

במקום לפרסם בשער כוכבת חייכנית נטולת פגמים או סלבריטאית שרוטשה בפוטושופ מכאן עד אוסטרליה, החליטו במגזין The Australian Woman’s weekly להקדיש את השער לאשה בשם טוריה פיט, שכמעט כמעט נשרפה למוות לפני כמה שנים.

פיט, לפני

פיט, מהנדסת שמשלימה את המאסטר שלה, נכוותה בכ-65 אחוזים לאחר שנקלעה לשריפה ביערות במסגרת מרתון ב-2011. בדרך פלא, היא שרדה.

ראו גם: השער של מילה קוניס חושף את הצביעות לגבי פוטושופ

הרופאים היו סקפטיים לגבי החלמתה אבל היא הוכיחה שהם טעו. כיום היא מרצה מבוקשת וסופרת. בחצי שנה האחרונה היא אף נותרה פעילה כבעבר. היא לא נתנה לטראומה הפיזית ונפשית לבלום אותה או להסיט אותה מתוכניותיה. פיט משתתפת בתחרויות, רוכבת על אופניים למרחקים, שוחה כאוות נפשה ואף טיפסה את חומת סין.

פיט תורמת מתוך הכספים שהיא גייסה למען האגודה המתמחה בשחזור חינם לנפגעי שריפות ממדינות שונות. ללא ספק, מדובר בגיבורה מעוררת השראה וכנראה אחת הנשים המוצדקות בעולם הזה. הרבה מעבר לפנים היפות שבדרך כלל מחייכות אלינו ממגזינים ולא עושות דבר למען איש חוץ מעצמן.

במגזין, אליו הצטלמה גם עם בן זוגה מייקל הוסקין ההורס, הסבירו את הבחירה: “היא פשוט אחת הנשים הכי מרשימות שיצא לנו להכיר”, הסבירה העורכת הגאה, “כל ניסיון להסביר את הקסם ואת היופי בה יפול בקלישאות. יחד עם זאת, לא נתקלתי באשה מרשימה יותר”.

פיט עצמה לא הסתירה את האושר שהשער הזה הסב לה. “להיות על השער זה כבוד גדול עבורי”, אמרה, “עבורי המסר שמועבר הוא שיופי שווה ערך לביטחון עצמי”. באופן טבעי, השער היוצא דופן בעידן הפלסטיק הזה, כבר צבר תאוצה עולמית ויצר באזז מוצדק. כמה נעים לראות על השער אשה באמת חזקה שמגדירה מחדש את המושג יופי. בקרוב אצלנו, אמן.

דרך Buzfeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן