3 רהיטים שיגרמו לכם לשפשף את העיניים בתדהמה

עץ המשאלות מייצרים שולחנות עץ בעבודת יד, במיוחד לכל לקוח. לכל בית מגיע השולחן המיוחד שלו, ובעץ המשאלות ידוע שלפעמים שולחנות מתגשמים.

אנחנו חיים בעולם מרוהט – העולם שלנו נבנה מהיסוד כדי להתאים לנו ולצרכיינו, ובני אדם עיצבו כמעט כל דבר שאנחנו יכולים לראות מסביבנו. בעולם שכזה, שבו דברים מעשה-ידי אדם הם יומיומיים וטבעיים, ריהוט הופך לשקוף, בלתי-נראה. אנחנו רואים את השולחנות, הכסאות והארונות בלי לראות אותם, מתייחסים אליהם כחלקים טבעיים של העולם שלנו.

אבל זה לא חייב להיות ככה – הנה שלושה רהיטים שיגרמו לכם להסתכל מחדש על הריהוט שלכם, ולראות אותו בעניים חדשות.

ריהוט נגד זומבים

לפני שדאגנו מזה שהחורף עוד מעט מגיע, תרבות הפופ היתה נתונה להתקפתם חסרת הרחמים של הזומבים. בכל מקום שאליו הראש פנה יכלנו למצוא סרטים, ספרים ומשחקים שהתעסקו בעולם שהוחרב ע”י זומבים והשורדים האנושיים המעטים שקיימים בו. מעצבי ריהוט הבינו די מהר שקיים ביקוש לא קטן לריהוט שיעזור לאנשים לשרוד את האפוקליפסה, והגיבו מייד.
הפריט הראשון שנציג בפניכם הוא שולחן לילה שהופך בקלות למחבט ומגן, ושיאפשר לכם להגן על עצמכם מהגלים הראשונים של המתקפה.

anti-zombie-night-table

מקור

אלו מכם שאוהבים לארח, יעדיפו אולי את שולחן הגרזנים היפה הזה – ביומיום, השולחן הזה עלול לגרום לחבריכם להרים את גבותיהם בתהייה, אבל במקרה חירום כל גרזן משתחרר ומאפשר לארבעה אנשים לחטוב את דרכם דרך המתים החיים – אלו שלעגו לבחירות העיצוביות שלכם ישארו להגן על עצמם באמצעות בקבוקי קולה וקיסמים.

product-image22

מקור

לבסוף, לאלו מכם שבאמת מודאגים מהאפוקליספה הקרבה ולא מהססים לשמור רובה צייד טעון לצד המיטה, “תוכנית הגיבוי” מספקת לכם את תוכנית הגיבוי הטובה ביותר לכל מתקפת זומבים. “תוכנית הגיבוי” היא למעשה מתלה שמונח בין המיטה למזרון ומחזיק רובה צייד טעון, אשר יכול להישלף בקלות, כדי שתוכלו לחסל את האל-מתים מבלי לוותר על תנומת הצהריים שלכם.

img_0187

מקור

רהיטי ארונות קבורה

הסעיף הקודם התעסק באנשים שמפחדים מהמתים-החיים – הסעיף הזה יספק פתרונות לאלו שיותר מוטרדים מהמתים-המתים; ליתר דיוק, לאלו שמאוד רוצים להיות מסוגלים לספק למתים-המתים מקום נוח לנמנם בו, ומרגישים מחוייבים לשמור ארונות קבורה נוחים בכל מקום.

בשביל האנשים הללו, הומצאו רהיטים שונים שיכולים להפוך ברגע לארון קבורה מתפקד. יש ארונות:

שולחנות:

414ffqmsfcl

 

מקור

ואפילו שולחן בילארד:

13321612_1105839096121308_8163560742955445595_n

מקור

קהל הלקוחות הם ככל הנראה אנשים שאומרים לעצמם “אמא יכולה למות כל רגע ואז אני אאלץ לקנות לה ארון קבורה, אבל למה לא להשתמש בכסף הזה למטרה טובה בנתיים..?”. אנחנו בטוחים שאמא תהיה גאה.

רהיטים מתקפלים

כבר הרבה מאוד זמן, שולחנות נפתחים הם הדבר החם בתחום עיצוב הבית – הם מאפשרים לבעליהם להתאים את החלל לצרכי החיים המשתנים. אבל בשביל רבים, שולחן נפתח זה לא מספיק, ולעיתים צריך להתאים חדר שלם לתוך ארגז קטן. בשבילם הומצא הקאסולו – ארגז צבעוני שמכיל שידה, ארון, מיטה, שולחן וכסאות, ויכול להפתח ולהסגר בדקות.

casulo-modular-furniture13

מקור

המטרושקה היא סוג אחר של חדר קטנטן; זוהי מערכת חיים מתקפלת שאפשר להפוך לספה, שולחן אירוח, מיטה ואפילו אזור עבודה קטן. ממש כמו אחת הדמויות מסדרת הרובוטריקים.

thumb_03

מקור

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן