הנה הסיבה מדוע אסור לקנא בחיים הטובים של חברי הפייסבוק שלכם

החיים שלכם מסריחים. שכר הדירה גבוה, המשכורת נמוכה, היום יום שגרתי ומשמים למדי וגם הקידום שתמיד חלמתם עליו לא ממש באופק. פעם חיים כאלה היו יכולים להחשב לחיים רגילים – אבל היום, בעידן הפייסבוק, קל לטעות ולחשוב שאתם לבד בכל האומללות השגרתית הזאת.

ראו גם: 13 טריקים וסודות מגניבים בפייסבוק שאולי לא הכרתם

הסרט הקצר הזה ממחיש בצורה הטובה ביותר למה אסור אף פעם לקנא בחברי הפייסבוק שלכם. נכון – כולם תמיד מחייכים שם בפייסבוק, ומעלים תמונות מעולות – אבל סביר להניח שהם משקרים, או לכל הפחות מגזימים – ושהחיים האמיתיים שלהם לא פחות אפורים משלכם.

מה שהסרטון הזה דווקא לא מראה, הוא אולי את הצד הקצת יותר ריאליסטי של בעיית ה”אושר הפייסבוקאי”: הדמות הראשית של הסרטון משקרת ומייפה את המציאות האומללה שלה כדי להיראות טוב בפייסבוק, כאשר במציאות סביר להניח שהחברים שלכם לא באמת משקרים – אלא פשוט מסננים את כל הזבל החוצה מפיד הפייסבוק שלכם. רוב האנשים לא ירצו לחלוק את הרגעים המבאסים בחייהם, אבל כשיקרה להם משהו טוב הם ימהרו לצלם ולשתף אותו עם החבר’ה.

זו הסיבה שהפיד שלנו תמיד גורם לנו להרגיש שכולם חיים חיים טובים משלנו: זה בכלל לא משנה אם החבר יוסי לא העלה פסט חדש כבר שבועיים ורק עכשיו העלה איזה סטטוס שמח כי הוא זכה בחולצה ותקליט ב”זהו זה” – אתם רואים אך ורק את הפוסט השמח הזה, בסמוך לכל הפוסטים השמחים האחרים של החברים שלכם – וחושבים שכולם נהנים חוץ ממכם. במציאות – סביר להניח שאתם חלק מאותה בעיה בדיוק: בכנות, מתי בפעם האחרונה שיתפתם בפייסבוק סטטוס עצוב? ואולי הדבר המעציב טמון כאן, בזמן ובמאמץ שמושקע להפגין לאחרים שהחיים שלנו טובים במקום לוודא שהם אכן יהיו כאלה.

דרך Sploid

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן