20 תמונות של מקומות נטושים שקפאו בזמן

דמיינו שאתם מתהלכים בעולם של פעם, חולפים על פני חפצים ישנים, מאובקים, שיש להם היסטוריה ארוכה. לא, לא מדובר בטיול בעליית הגג שלכם אלא במסע בתוך בתים נטושים במערב אירופה. הצלם הדני ניקי פייג’ן חושף עולמות אורבניים מהעבר, כאלו ששמרו על צורתם ולא השתנו בכלל. כמו היסטוריה קפואה בזמן העומדת לנגד עיניך.

ראו גם: 10 בתי עץ חלומיים מרחבי העולם

נראה שדבר לא השתנה בבתי הכפר האלה. הכל מונח במקום. התחושה היא שבעלי הבית שנטשו אותם אמורים לחזור כל רגע, ידליקו עששית ויקראו ספר ישן וטוב. העובדה שפעם אנשים חיים התגוררו בחללים הללו מעוררת המון תהיות. מי הם היו וכיצד נראו חייהם. צפייה בתמונות האלה עוררה אצלי תחושה מהפנטת ומטרידה בו זמנית. זה קצת כמו לשוטט בסט של סרט אימה משובח ומסוגנן כהלכה, תחושה שמתחזקת במיוחד בצילום בו רואים בובה על הכסא.

הצלם מתמחה בחשיפה אורבנית מהסוג הזה, חודר למקומות פרטיים שאינו אמור לכאורה להיות בהם. במשך שנה הוא ביקר בשמונה מדינות והצליח ללכוד את הצבעים החיים, כגון ירוק וכחול לצד החום הדהוי, סטיילינג מופלא שכזה. ניתן למצוא עוד בספרו “Frozen”. נותר לדמיין את הצחוק, השיח והבכי בחדרים הללו. אם רק הקירות המקולפים יכולים היו לדבר.

דרך Mail online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן